středa 3. května 2017

... retro vlak ...

v Dolní oblasti Vítkovice jsme se ještě podívali zblízka na letadlo ...




... a pak jsme pěšky pokračovali přes celý areál na nádraží Ostrava - střed ...






 ... kde byl k vidění Retro vlak. Ráno přijel z Prahy a večer jel zase zpátky. Než přijel prohlédli jsme si malé Železniční muzeum moravskoslezské. Do nedávna jsem ani netušila, že v Ostravě takové muzeum je ...






... Bertík je vysoký jako semafor :-) ...





... k vidění tam toho bylo dost ...



... retro vlak přijel načas a mohli jsem do něj nahlédnout ...


... první vagón byl salónní - pro papaláše ...




... pak první třída ...


... jídelní vůz ...


... a druhá třída ...


... myslím, že něco v nezměněné podobě jezdí pořád ...



... na závěr naše oblíbená atrakce ...


... mějte krásný den, snad bude krásně slunečný jako ten prvomájový ...

Danka 

10 komentářů:

  1. Dobre rano, myslim, ze si Bertik prisel na sve, vlack yjsou pro kluky raj, a tady videl mnohem vic. Pekny den, u nas to na slunce vypada:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Marci, jo tohle má rád, jen ve vlaku měl pořád strach, aby s námi neodjel, tak nevím, jestli si to správně užil :-)

      Vymazat
  2. Moc pěkná akce :) Já bych šla hned do jídelního vozu :)) Krásné slunečné dny, Danko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jídelní vůz byl opravdu krásný, taky bych tam zašla. Líbí se mi cestovat, koukat z okna a pohodlně jíst a vychutnávat :-) Tobě taky krásné slunečné dny D.

      Vymazat
  3. Ten retro vlak je taký ako u nás chodia ešte vždy. Možno papalášsky vagón nie je, ale inak normálka. Vidím že Bertík si užíval úplne všetko a .............. veľmi podrástol. Krásny deň.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to taky přišlo jako normálka, že ty vlaky jezdí pořád. Papalášský jsme nikdy neviděla a mašina, ta asi retro byla. Bertík se natahuje a rozumuje :-) Děkuji Zitu, krásné dny, D.

      Vymazat
  4. Dani, nádherná prohlídka retro vlaku. Moc ti to v té první třídě sluší, teda, nejen v první třídě. :O)
    Přeji skvělý den.

    OdpovědětVymazat
  5. Vláčkomuzeum určitě mělo u Bertíka úspěch. A já si při pohledu na retro vlak uvědomila, že už jsem taky asi retro :-) (tou druhou třídou jsem běžně jezdívala rychlíkem ze Stříbra z chaty, když jsme se střídali na dovolené na chatě se synem, když mu byly nějaké 4 roky...)
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem retro, druhou třídou jsme jezdívali výjimečně, jinak jsme asi jezdili na tábor mimo sezónou třídou třetí :-), tu tam ani neukázali :-)) Hezký den D.

      Vymazat