úterý 30. května 2017

... z bazaru ...

před časem jsem zavítala do dětského bazaru s milým názvem "U zoubkové víly". Měla jsem štěstí na pár skvělých kousků  - gumáky a bunda do nepohody ...


... vůbec nenošené tenisky ...


... a tričko. To je ze sekáče, ale nemohla jsem ho tam nechat - dopravní značky a prostředky jsou Bertíkova láska ... 


... Bertík je nadšený a já vlastně taky, vše je opotřebované jen lehce, za přijatelné ceny a hlavně se nebudu obávat zničení při hře ... 

... krásný den ...

Danka

8 komentářů:

  1. Danko, občas se v nákupech z druhé ruky fakt zadaří! Gumáčky se mi moc líbí :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A má je i větší, tak snad budou na více sezón :-) D.

      Vymazat
  2. Když jsou věci z druhé ruky zachovalé, tak proč ne! Myslím, že to byl dobrý nákup. Důležité je, že to Bertík ocenil. :-)
    Hezký den !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tričko, gumáky i bundu - ufuf :-) Krásný den D.

      Vymazat
  3. Dani, ty gumáky jsou úplně boží! K.

    OdpovědětVymazat
  4. V sekáčích se dají občas ulovit pěkné kousky a tys tentokrát měla vyloženě šťastnou ruku. Gumáky jsou super a bunda i triko taky moc pěkné. A nenošené tenisky...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tohle vyšlo parádně. Sukni z minula nosím skoro denně :-) Hezký den D.

      Vymazat