čtvrtek 18. května 2017

... terapie přírodou ...

jako vždy, koukání do zeleného, na hory, sedět na dece v trávě pod stromem a tímto způsobem si čistit hlavu mi pomohlo ...


... odpoledne jsme zajeli k Žermanické přehradě ...






... Bertík chtěl jít do vody jako tatínek a opravdu tam vlezl. Smekám, tohle po mě nemá, já mám problém tam vlézt i horkém létě ;-) Pro nás je tímto koupací sezóna zahájena ...









... na kávu jsme si zašli do restaurace Na Zaguří, která je po cestě domů. Už jsme tam párkrát byli a jídlo i káva tam jsou dobré. Jen obsluha je trochu odměřená ...


... nezůstalo jenom u kávy, lákaly mě lívanečky s čerstvým ovocem a vanilkovým přelivem, pochutnali jsme si na nich všichni tři ...


... bylo to moc hezké odpoledne. Bohužel jsem si po návratu domů našla klíště. Bylo malinké, "jenom" zakousnuté, nenapité. Budu tedy doufat, že nebylo nakažené :-( ...

... mějte krásný den ...

Danka

26 komentářů:

  1. Danko, krásné místo pro relax. Bertík je tedy otužilec, ani já bych do vody nevlezla. :o)
    Kávička a lívanečky určitě přišly k chuti, vypadají dost dobře.
    Přeji fajn dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam moc příjemně. V horkých dnech tam ale asi bude narváno :-( Dášo, hezký večer D.

      Vymazat
  2. Teda Danko- Bertík se fakt potatil- je šikula ♥ ty tvoje kávové dýchánky jsou super- to mě baví....zvlášť v tak nádherném prostředí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mi Bertík říkal, že by chtěl jít do vody, v hlavě mi proběhlo, že tam stejně nevleze :-)) dostal mě. Kávové dýchánky prostě musí být :-)) Hani, přeji hezký večer D.

      Vymazat
  3. Obdivuji Bertíka, já to mám asi tak jako ty, nejsem extra vodomil :D A lívanečky vypadají báječně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do vody lezu opravdu jenom výjimečně, až se na mě občas lidi ve vedrech dívají jestli jsem normální :-) Hezký večer Šárko, D.

      Vymazat
  4. Danko, teda ten Bertík je ale kus chlapa!!! Odvahu má teda obrovskou :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dostal mě, že tam vlezl. Já jsem ani nezkusila, jak je studená :-)) D.

      Vymazat
  5. Nadhera, je tam uzasne. Bertik je tedy otuzilec!!! I to jidlo vypada nadherne. Kliste si dovezla i nase Baru z Beskyd, nasla jsem ho uz docela nacucle, fuj. Je jich nejak moc. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, je. Pohoda, žádný stres, to jsem potřebovala. Hezký večer D.

      Vymazat
  6. Dani, krásné fotky plné pohody! Já bych do té vody taky nevlezla :-) K.

    OdpovědětVymazat
  7. Denska bylo počasí opravdu spíš na výlet než na sezení v práci (doufám, že to vydrží i na víkend). A v přírodě si člověk vždycy vyčistí hlavu ...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Večer jsme šli z města a zahrádky byly plné, prostě léto. Krásný večer D.

      Vymazat
  8. Bertík je frajer. Ta voda musela být příšerně studená...
    enrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nechci vědět, jak studená byla :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  9. Teeda, obdivuju oba dva pany, ze vlezli do vody, ja mam, stejne jako Vy, co delat i v lete. A to jsem pritom taky vyrostla na prehrade - na Terlicke ;-) V restauraci Na zaguri jsem pred sto lety (rozumejte kdyz jsem byla na stredni :-D) chodila na brigady. Majitele byli odmereni, tak koukam, ze se tam asi moc nezmenilo ;-) Ale alespon, ze tam dobre vari. Vice takovych slunnych dnu jako byl ten vcerejsi! Zdravim. Maja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vaří tam výborně, ale ta odměřenost je zvláštní. V létě u vody to taky budu jistit z břehu :-) a jenom se trochu osvěžím, aby se neřeklo :-)) Hezké dny D.
      PS: taky používám větu:"před sto lety" Májo, mějte se

      Vymazat
  10. Danko, jak obsluhuje pan majitel ze Zaguří, tak odměřený určitě není. Je s ním spousta legrace, hraje s hosty takové příjemné veselé divadélko. Asi tam zrovna nebyl, jinak by je tam všechny zprul. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda slyším, že s panem majitelem je veselo. Ti co nás obsluhovali, určitě takoví nebyli. Zajdeme tam čas od času a jídlo tam je opravdu výborné :-) D.

      Vymazat
    2. Danko, obsluhu tvoří opravdu strašní suchaři bez jekékoli mimiky. Mne by z toho prdlo i jinde. Když někdo slaví narozeniny od nás z rodiny nebo kolegové, tak tam udělá oběd nebo večeři nebo i někde jinde (např. Rybí dům v Loukách, nebo u Nimroda ve Vratimově atp.). Rozhodující je dobré papání. Zdraví Iwka

      Vymazat
    3. Setkáváme se s tím i jinde. Je to škoda, člověk se dobře nadlábne a má pocit, že obtěžuje ... Nimroda znám, díky za typ na Rybí dům :-) Krásné dny Iwko, D.

      Vymazat
  11. Pana majitele myslite toho stareho pana? Jo, ten je hrozne hodny :-) Nejodmerenejsi je podle me pani majitelka a jeji syn. Aspon tak mi tehdy pripadali, pokud se tedy od te doby neco nezmenilo...ale ja to vnimala z pohledu zamestnance, tak to je zase trochu jine, nez z pohledu hosta ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je takhle dopodrobna neznám, to nemůžu posoudit, ale když je vše příjemné, je hned všem lépe ... D.

      Vymazat
  12. Jejda, chlapi jsou odvážní....brrr
    Hezké dny přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brrr, lépe bych to nevystihla :-)) Hezké dny Jani, D.

      Vymazat