středa 31. května 2017

... mini výlet ...

vždycky, když jedeme na "opakovaný" výlet je to tak, že manžel jede pracovně a my s Bertíkem se přidáváme. V pondělí to byl opět Štramberk ...


... k Trúbě vedou dvě cesty. Zatím jsme vždy šli po té jedné, po schodech. Ta druhá je ale o hodně malebnější, kolem starých chaloupek ...












... říkala jsem si, že už tolik fotit nebudu, když je to pořád dokola, ale nepodařilo se mi to. Světlo bylo úžasné, o focení si doslova říkalo :-) ...


... na kávu a zmrzlinu jsme si zašli do Hotelu Štramberk, který je v rohu náměstí ...







... pokud správně odhadujete, že takto krásně naservírovaná zmrzlina se převrhla, tak ano. Od vedlejšího stolu jsem zaslechla, jak maminka dvěma holčičkám, ve věku Bertíka říká: "chlapečkovi se stalo to co vám" :-)). Zmrzlinu jsme zachránili, byla totiž domácí jahodová, dopadla pouze na stůl a pravidlo, teď nevím tří nebo pěti sekund, jsme dodrželi :-)) ...


... a když já kávu, tak chlapi vodu. Zase tam vlezli oba dva ...




... mějte krásný den ...

Danka

16 komentářů:

  1. Vždyť ta voda musí být ještě ledová! Hned jsem si říkala: Aha, Štramberk. Jestlipak měli uši...
    A koukám, že je mají úplně rozkošně naservírované ke kávě. Super nápad. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani nezkouším jak hodně je ledová :-)) Uši jsme měli, nejenom tyhle malinké, ale celý balík těch větších :-) snědeno do posledního :-) Hezký den D.

      Vymazat
  2. Krásné fotky, do vody bych nešla :-) :-) :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, já taky ne. Obávám se, že tam nevlezu ani v létě! D.

      Vymazat
  3. Dani, fotky i misto nadherne. Ani se nedivim, ze zmrzlina se prevrhla, i dospely by mel co delat:-). Pekne odpoledne. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona upadla tak mimochodem :-)) Krásné na pohled, ale jinak nepraktické :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  4. Dani, nádhera. Krásné místo i povedené fotky, hned bych se tam vydala, :o)
    kdyby to nebylo tak daleko.
    Přeji příjemný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dášo. Je to jedno z míst s duší, vždycky se mi tam líbilo. Hezký večer D.

      Vymazat
  5. To by fakt byl hřích nefotit - ty domečky jsou krásné. Určitě to byl pěkný výlet. A ty mimi uši ke kávě jsou orpavdu roztomilé.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že by tam tyhle mini uši měli podávat všude, kde dávají kávu. V hotelu naproti to nedělají. Tady měl někdo skvělý nápad. Fotilo se to samo :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  6. Ještě že jsi to focení nehodila za hlavu, byla by to velká škoda. Ta místa mají krásnou atmosféru a Tobě se ji podařilo skvěle zachytit.
    A ty Tvoje kávičky...ty mě fakt baví:-)).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Henriet, focení a kávičky mě móóc baví :-)) D.

      Vymazat
  7. Moc prima výlet. Fotky bezva, škoda nefotit :-)
    Hezké i zakončení výletu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi pravda, že by bylo škoda to nevyfotit :-) D.

      Vymazat