pátek 12. května 2017

... včerejší den ...

mám moc ráda dny, které trávím v centru Ostravy. Vzpomínám na dobu, kdy jsme tam s Bertíkem jezdili cvičit a pak se toulali i s našimi kamarády městem. Včera jsem jeden takový den měla. Po různých dopoledních pochůzkách jsem se sešla s kamarádkou. Zašly jsme do LAPECO ...


... na pravé belgické hranolky a kafíčko. Hranolky jsem vyfotit nestihla :-) ...


... na odpoledne jsem dostala pozvání do školky na malou "desítku" ke dni maminek. Děti něco zazpívaly a zatančily - to mám i natočené ...



... a pak jsme se měli společně pustit do malování hrnečku. Naštěstí je Bertík tvořivý po všech stránkách, tak se toho ujal sám. Ze začátku to pojal velmi minimalisticky, což se mi nesmírně líbilo. Jenomže jak se okolo všechny děti v malování po hrnečcích rozmáchli, nenechal se zahanbit a hrneček taky tak doladil :-) ...






...

... cukroví v pravém rohu děti připravovaly pro maminky celé dopoledne - pekly a lepily linecké ...



... mějte krásný den ...

Danka

14 komentářů:

  1. Dani, hezky jste si s Bertíkem užili den. Na krásně malovaném hrnečku je podpis Berťas?
    Přeji příjemný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na hrnečku je napsáno BERTÍK 5. Pětku k podpisu přidává od oslavy narozenin a jak psal fixem na kulatý hrnek, tak se to moc nepodařilo :-) Hezký víkend Dáši, D.

      Vymazat
  2. Krásný den :) Moc ráda vzpomínám na besídky našich dětí, ale jo tuž tááák dááávno :) Měj se hezky, Danko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) besídky jsou pořád stejně milé :-) Krásné dny Šárko, D.

      Vymazat
  3. Nejdřív jsem četla belgické pralinky a ony hranolky :O)))).
    Je hezké si užít prima den!
    Tak se měj stále tak hezky Danko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) restauraci vlastní Belgičan a hranolky jsou fakt výborné. Děkuji Álo, a taky měj krásné dny D.

      Vymazat
  4. DANKO, moc se mi líbí Bertíkův podpis!!! :-) Mějte se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na papír ho umí bravurně, tady je dost kostrbatý, ale o to asi hezčí. Krásné dny Ivi, D.

      Vymazat
  5. Prima den se vším všudy :-)
    Krásný víkend přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Meli jsem podobnou akci pro maminky ve skolce, jsu to krasne momenty, vid:-). Henecek je prost originalne krasny:-). Pekny dne. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve školce byla moc fajn atmosféra. Je to hezké. Hrneček mě pobavil, jak ho vylepšil. Nenechal se ukecat, ať ho už nechá :-)) Hezkou neděli Marci, D.

      Vymazat
  7. To byl určitě příjemně strávený den.

    OdpovědětVymazat