pondělí 15. května 2017

... sama ...

nikdy bych si nemyslela, že sama vymaluju celý pokoj, sama si po sobě uklidím, sama položím koberec (rozměry pokoje jsou 2,8 x 2,85 m a byl úplně prázdný. Do větších rozměrů se asi pouštět nebudu), sama přetáhnu komodu a to vše za jeden víkend. Krejčovský metr a křída mi pomohly upravit koberec do patřičných rozměrů. Zapomněla jsem totiž před nákupem koberce místnost změřit, tak jsme pro jistotu koupili 3 m koberce/ šíře 3 m ...


... jsem sice strhaná jak borůvka, ale s výsledkem jsem spokojená. Teď už jenom čekám na chlapy až mi přenesou postel, vyvrtají díry na poličku a garnýž a bude se dekorovat :-) jo a ještě lustr a jedna technická záležitost ...


... přeji vám krásné pondělí ...

 Danka

16 komentářů:

  1. Danko, jsi žena činu, sice utahaná,ale jistě spokojená. Těším se na další počin 😊Hezký den měj. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spokojená a mám i obavy z nového ... Hezký den Jani, D.

      Vymazat
  2. Ty jsi ale šikulka- tleskám-měj trochu odpočinkový den Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Jen jsem trochu probrala Bertíkové hračky, na víc se už dnes nezmůžu. D.

      Vymazat
  3. Dani, pěkně sis mákla, jsi šikovná. Koberec má hezkou barvu, bude se hodit ke všem barevným dekoracím. Už jsem zvědavá na další zabydlování.
    Přeji fajn týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S kobercem to byla láska na první pohled :-)) Hezký den Dášo, D.

      Vymazat
  4. Tak to jsi šikulka, Dani :) Už se těším na fotečky ze zabydlování a dekorování :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šárko. Čekám na tu postel, ona ten ráz promění. Teď je tam prostor na tanec :-) D.

      Vymazat
  5. Teeeda, vymalovat chapu,ale sama položit koberec!?Smekam a tesim se na vysledek. Pekny den. Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Danko, tak ať se ti stále daří stejným pracovním tempem! :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivi, teď už potřebuju pomoct a musím počkat, až ty chlapy dám časově dohromady. D.

      Vymazat
  7. Ty jsi byla pilná :-). Koberec se mi líbí - je takový neutrální. Tak ať zabydlování zdárně pokračuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koberec je opravdu skvělý. Kdyby to jenom trochu šlo, má ho i Bertík :-)) Děkuji Stáňo, hezký den D.

      Vymazat
  8. Ty se číníš. Budete to mít pěkné. Jsem zvědavá jak budeš pokračovat, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad to tento týden dodělám :-) Měj se krásně D.

      Vymazat