pátek 16. března 2018

... velikonočně ...

stále pořádně nevím, kdy vlastně začít s velikonoční výzdobou, tak už ji pro letošek mám hotovou. Po několikáté ozdobená krabička od vajec. Z minulých let tady a tady. Změna je v tom, že bývala v obýváku, teď je v kuchyni a jen měním barvu vajíčka ...



... letos dožluta. To je tak, když se vejde do obchodu s dekoracemi, jdete se do něj jenom podívat a žluté vajíčko barevně pasuje ke kufříčku - kuřátku, které už je doma ;-) ...




... moc jsem chtěla mít doma krokus. Krásnější už ale neměli, jenom takovéhle chudinky ve výprodeji ...


... k domečku s vajíčky v obýváku jsem přidala jenom květiny ...



... na konferenčním stole žádné změny neproběhly ...



... a na okno v obýváku jsem přidala žlutý pryskyřník ...



... snad kytičky ty dva až tři týdny vydrží a bude aspoň u nás doma krásně jarně, když se ven vrací zima :-( ...

... mějte krásný pátek i celý víkend ...

Danka

24 komentářů:

  1. Hezke rano, Dani, zase se tu usmivam, jak se shodujeme:-). Dnesni prispevek bude o bilych krokusech:-), vcera jsem zacala s velikonocni vyzdobou a mam jako ty i krabičku na vajicka. O tom v pristich dnech na blogu. I kdyz na druhou stranu, asi to bude mit vice lidi, me nic originalniho letos nenapada. Ty krokusy jsou nadherne. Vcera jsem jela pres MB a tam je misto u jednoho velkeho kruhoveho objezdu, ktery lemuji krokusy - svetle a tmave fialove, uzasne, pastva pro oci, je jich tam asi milion a ted vylezly z travy. Nevedela jsem, zda mam ridit nebo zastavit a kochat se:-). At ti to hezke jaro doma dlouho vydrzi. Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobré ráno Marci. Zrovna jsem koukla na IG a smála jsem se, jak máš hodně podobnou fotku s krokusem jako já ;-) Krabička je super levný nápad. I když je stejná, každý ji budeme mít jinou ;-) a krokusy jsem teď každý den pozorovala před jedním panelákem, nevídané místo a je jich tam opravdu hodně. Děkuji a měj hezký den D.

      Vymazat
  2. Já velikonočně většinou zdobím až v týdnu před svátky :o), ale možná to letos trochu změním. Máš to Danko hezké, jednoduché a to se mi líbí.
    Venku je u nás zataženo, již několik dní prší či poprchává, takže nic moc :o(.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono ta velikonoční výzdoba navodí jaro, tak už ji raději mám, když venku je zase lehce bílo ;-) Děkuji Álo, D.

      Vymazat
  3. Danko, máš to moc krásné :) Já bych chtěla nějakou výzdobu udělat příští týden, protože na celý velikonoční víkend budu v práci a to se při dvanáctkách přijdu domů jen vyspat :) Tak abych z toho taky něco měla.
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě Šárko, když už to uděláš, tak ať z toho něco máš ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  4. Řeřicha jako dekorace, to je super nápad. A když odroste, šup s ní na chleba a dát klíčit další várku, aby byla pořád po ruce:-). Musím si ji taky koupit, to se mi moc líbí, Danko:-).
    Užij si víkend
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je to jedlá dekorace :-)) Hezký víkend Henriet, D.

      Vymazat
  5. Pěkně nazdobeno....Já jsem ještě ani nezaala...Ila

    OdpovědětVymazat
  6. Danka,
    máte krásne kvietky i dekorácie. Páči sa mi žerucha v tej nádobke, aj my sa ju chystáme zasadiť tak ako každý rok do škrupiniek od vajíčok :-)
    Krokusy mi kvitnú v záhone, zatiaľ len fialové tmavé a vysoké snežienky.
    Prajem pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sněženky jsem letos ještě ani nezahlédla ... děkuji Aďko, hezký víkend D.

      Vymazat
  7. Máš to nádherné ♥ Já ještě výzdobu nemám, jen pár jarních kytiček, ale když to vidím, tak příští týden asi také udělám.
    Krásný víkend.
    Petra z Plzně

    OdpovědětVymazat
  8. A tak to má být. Udělat si radost, když se něco líbí. A vajíčko se ke kufříku opravdu hodí. Vše hezky nadekorováno.
    Dani, měj prima víkend. D

    OdpovědětVymazat
  9. Máš to moc pěkné. Řeřicha ve skořápce, stejně jako květinky jsou super nápad - vypadá to moc dobře. U nás je ještě velikonoční výzdoba na nule. Možná o víkendu umyju okne a vyperu záclony a tím dostanu chuť i na zdobeni ;-)
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, okna jsem nemyla, ani mě to ještě nenapadlo. Počkám na příjemnější počasí ;-) Ať ti to jde od ruky, pokud se do toho pustíš ;-) Hezký víkend D.

      Vymazat
  10. Máš to moc hezky nazdobené!!!!!!! Ať se za oknem děje co chce, Ty máš doma krásné jaro.
    Příjemný víkend, Dani!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Za okny lehce bílo, doma voňavé jaro - hyacinty :-)) Hezký víkend, D.

      Vymazat
  11. Není nad to udělat si jaro doma i navzdory obrazu za oknem a nepříznivé předpovědi.
    Krásné to doma máte. Tak ať i ten mrazivý víkend stojí za to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jaro a věřím mu :-)) Děkujeme Hani, hezkou neděli, D.

      Vymazat
  12. Dani, inspirovala jsi mě, taky jsem už vytáhla velikonoční dekorace. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ráda čtu. Ono s tím jarem je nějak lépe ;-) D.

      Vymazat