pondělí 19. března 2018

... týden jedenáct, žlutý a lékařský ...

... pondělí ... konečně nic nebránilo tomu, nechat si odstranit jedno znaménko. Znamének mám nepočítaně, ale to jedno mi nesedělo. Cestou domů jsem se stavila v bazárku pro děti. Pořád pokukuji po oteplených vestách. I když vím, jak jsou nepraktické, něco mě k nim přitahuje. Jedna, velikostí akorát na Bertíka, řekla bych nenošená, tmavě modrá tam byla. Z bazaru jsem se přemístila do second handu. Tam jsem byla taky úspěšná - dvě dlouhé haleny, možná šaty, tričko v hořčicové barvě (stále ji můžu) a halenka plná písmenek. Odpoledne jsme se sešli se známými v Ikea. Prokecali jsme celé odpoledne, málem jsme Ikea zavírali :-)) ...



... úterý ... stále mám pocit, že doma nemáme dost zeleně. Zaběhla jsem do Obi. Tam už měli jen zbytek krokusů ve výprodejové ceně. Jeden jsem koupila a třeba se mu u nás bude líbit ...


... přibrala jsem ještě žlutý pryskyřník, ten je na tom lépe ...


... úterní odpoledne s narozeninovými dárky ...


... středa ... zašla jsem se podívat do obchodu s látkami, kdyby tam náhodou měli něco, co by se mi mohlo líbit a hodit na jarní polštáře. Měli, teď ještě ty polštáře ušít ;-) ...


... čtvrtek ... dopoledne kontrola odstraněného znaménka - vše v pořádku. Poté opět doplnění železa, šest týdnů tam teď budu jezdit. Dnes mám i foto ...


... odpoledne po dlouhé době kafe ve Sladkých časech ...


... větší kremrole tam opravdu nemají :-)) ...


... zapomněl si vzít pastelky, tak nám dával pěkně najevo jak se nudí :-)) ...


... pátek ... měli jsme oslavu Bertíkových narozenin s kamarády z miminkovského cvičení. V pořadí už pátou. Je to naše tradice ;-) ...


... sobota ... byla mrazivá a klasická domácí - vaření, pečení, praní, uklízení, hraní a pletení. Blíží se zápisy do škol, řešili jsme, do které Bertík půjde. Zatím nevíme. Dlouho jsem to vytěsňovala ze života, jakoby se nás to netýkalo, ale ono si nás to stejně našlo ...
... recept na makovec tady ...


... neděle ... byla klidná a doma. Bertík stavěl koleje, maloval, já jsem pletla. Adam se stavil pro vyprané prádlo ...

... přeji krásný celý nový týden. Třeba to jaro už koncem týdne přijde :-) ...

Danka 

10 komentářů:

  1. Danka,
    pekne ste nám to zrekapitulovali :-)
    Aj mne vypalovaľovali materské znamienko, verím, že sa už máte fajn. A nedostatok železa, ten mám tuším stále :-)
    Oslavy na etapy prebiehajú aj u nás :-)
    Makovec máme radi, ale tá kremrola, to je obor...
    Majte sa pekne,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďko, taky slavíte? Nás čeká ještě jedna malilinkatá oslava ;-) Kremroli jsem zdolala a to jsem si vloni říkala, že už si ji nikdy nedám, protože je veliká a hodně sladká :-)) Hezké dny D.

      Vymazat
  2. Marcela - Nordic Passion20. března 2018 v 16:01

    Tyhle týdeníky me baví. A ten makovec!!! Mňam. Pěkný den, Dani. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Makovec byl skvělý!! Hezký večer Marci, D.

      Vymazat
  3. Prima týden, polštářky budou pěkné, ta vrchní se mi líbí dost :o). Vůbec týden dobrých nákupů, viď.
    Měj se hezky a pastelky, příště sebou :o))
    Bertík je šikula.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta látka mě ohromila. Prodávají ji jenom po kouskách, naštěstí přesně na polštář. Ano, nákupy se vydařily. Měl hlavu plnou koloběžky a pastelky nedonesl včas ke kabelce. Pak už jsme fičeli a venku si uvědomil, že je nevzal :-( Děkuji Jani, měj se hezky D.

      Vymazat
  4. Danko,
    tvé týdeníky mě neskutečně baví. Doufám, že v nich budeš pokračovat :)
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Zrovna přemýšlím, jestli pokračovat nebo ne :-)) Děkuji Martinko, hezké dny D.

      Vymazat
  5. Pěkný týden, Danko. A ta obří kremrole, jůůůů :)) Zase se projevila moje závislost na sladkém. A to zrovna dnes od rána přemýšlím, jak to konečně zařídit, abych jedla zdravěji a kila šla trochu dolů :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko to jsme na tom naprosto stejně. Už týden si říkám, že bych to sladké měla omezit a zase začít jíst zdravěji :-)) Snad se nám to podaří ;-) Hezký večer D.

      Vymazat