čtvrtek 8. března 2018

... jarní kytičky ...

konečně jsem se dostala do obchodu pro jarní kytičky. Tulipány tentokrát světle fialové - prostě byly ze všech nejkrásnější ...



... a sedmikrásky, ty jsem vybrala bílé ...


... to je teprve začátek, ještě jich mám pár v plánu ;-) ...

... přeji krásný den ...

Danka 

19 komentářů:

  1. Krásná barva tulipánů. No jo. Sedmikrásky! Tyto bílé jsou moc hezké.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Vloni jsem měla sedmikrásku dorůžova. Hezký den D.

      Vymazat
  2. Dani, jsou krásné a sedmikráska také. Už se těším na jarní nákupy. Já si včera koupila růžové růžičky.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dáši. Růžičky mi vloni vůbec nevydržely, tak ať se těm tvým daří ;-) Hezký den D.

      Vymazat
  3. Danka,
    nádherné kvietky, určite Ti robia radosť.
    Pekný dník,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...ospravedlňujem sa za tykanie :-)

      Vymazat
    2. Aďko dělají a tykání mi nevadí, jsem pro ;-) Tak ahoj :-) D.

      Vymazat
  4. A mně se líbí ta ovečka.
    Dneska jsem v květince ulovila dva hyacinty z posledních šesti. Měla jsem v úmyslu nakoupit i pokojovky, ale nebylo z čeho vybírat. Nechápu, že v tomto období, a ještě na MDŽ není výběr květin. Snad jen řezaných...
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) ovečku už mám dlouho a pořád jsem ji poponášela a nemohla jsem ji najít to správné místo. Letos na první dobrou ;-) Dnes jsem šla nakoupit další jarní květinky a nic jsem nedonesla, vše v plném květu a vytáhlé. Řezaných měli ale hodně. Hezký večer Henriet, D.

      Vymazat
  5. Marcela - Nordic Passion8. března 2018 v 17:25

    Dani, ta barcbje opravdu nádherná, snad už i sluníčko dorazilo k vam. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, na první pohled jsem věděla, že tentokrát odnesu domů fialové tulipány ;-) Sluníčko dnes svítilo, hezký večer D.

      Vymazat
  6. Danko, tulipánky jsou úžasné, ta fialková je vážně kouzelná. Stejná sedmikráska je dnes se mnou v práci, ulovila jsem ji v Tesku, tak čeká, až pojedeme domů :))
    Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslela jsem na Tebe jestli sis tu sedmikrásku už koupila, nestihla jsem na IG odepsat. Hezký večer Šárko, D.

      Vymazat
  7. Danko, ty tulipány,to je pecka!!!! Nádherná barva :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  8. Moc pěkná barva tulipánů. A já na ně pořád ještě nenarazila - tedy na nějaké pěkné za přijatelnou cenu. A ta ovečka je roztomilá :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tyhle jsou z Lidlu, 7ks za 49,- Kč, ze zkušenosti, vydrží tak týden. Hezký večer, D.

      Vymazat