neděle 11. března 2018

... na oslavu ...

na oslavu Bertíkových šestých narozenin jsem tentokrát připravila chlebíčky ...


... bazalkové pesto, rajče, mozzarella a bazalka ...


... podklad máslo, jinak gouda, schwarzwaldská šunka, okurka ...


... máslo, šunka, vejce, kopr ...


... máslo, gouda, hermelín a rajče. Vím, že je z fotek zřejmé co na chlebíčcích je, ale píšu si to pro sebe ;-). Z chlebíčků jsem měla radost, byly moc dobré. Chlebíčky jsem nikdy moc neměla ráda, protože nemám ráda pečivo z lednice. Přečetla jsem si ale, že je dobré je dát do chladu uležet, aby se chutě propojily. Udělala jsem to a opravdu jim to pomohlo ...


... připravila jsem samozřejmě taky dort. Cukrářka ze mně ale nebude. Těšila jsem se jak ho budu dělat. Pečení ještě šlo, ale zdobení moc ne ...


... krému mohlo být více (zůstalo mi krému na ještě jeden dort ) a poleva mě taky pozlobila. Byla řídká a "stékance", které měla udělat se roztekly až moc ;-) ...


... dorazil mě Bertík, který na dort nechtěl svíčku s McQueenem (na fotce vzadu), kterou jsem schválně objednala a chtěl tam tyhle malé tenké, které už jsme měli doma ...






... oslava se jinak vydařila, něco málo z ní zase jindy ...

... mějte hezkou neděli ...

Danka

14 komentářů:

  1. Náhodou Danko, jsi šikula, já bych se sama do dortu ani nepustila. Obávám se, že by podobu dortu nezískal ani vzdáleně. A určitě byl moc dobrý. Chlebíčky vypadají parádně, jsou barevné, veselé. Velká gratulace Bertíkovi k narozeninám, škola vás letos čeká, viď?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Šárko! Dort peču jednou až dvakrát do roka a pořád skoro stejný, jen zdobení vybírám jiné. Chce to praxi, jako vše. Zatím to nevzdám, v květnu další pokus :-). Chlebíčky jsem zkusila taky jinak než obvykle a vyšly ;-). Hezký večer D.

      Vymazat
  2. Dani, krásné, dort se mi libi a clebicky jsou lakave. Ale hlavně oslavenci přeji vse nejlepší, hlavně hodně zdraví a štěstí, a taky bezva klukoviny:). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Marci. Klukovin to umí požehnaně ;-) Hezký večer D.

      Vymazat
  3. Chlebíčky vypadají super, hned bych si dala. Hlavně ty s pestem, rajčetem a mozzarelou - to je fajn kombinace, tu někdy okopíruji ;-). To stékání polevy na dortu vypadá dobře, není znát, že by poleva tekla moc.
    Hezký zbytek neděle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl momentální nápad, jak dostat tenhle salát na chlebíček a vyšlo to. Poleva měla být hustější, zkusím příště ;-) Hezký večer D.

      Vymazat
  4. Dani, vše se Ti moc povedlo a vše bych ochutnala. Chlebíčky mám ráda a dvoubarevný dort je skvělý. Mňam.
    Bertíkovi přeji krásné narozeniny a Tobě klidnou neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Dášo. Jíst se dort dal, jenom jsem měla jinou představu. Hezký večer D.

      Vymazat
  5. Chlebíčky jedna báseň. Muselo se po nich jen zaprášit. A dort je taky lákavý a vypadá krásně.
    Tak jsem Tě pochválila, ale hlavně chci Bertíkovi popřát všechno nejlepší k jeho narozeninám. Už je to velký kluk :-).
    Hezký nedělní navečer a i potom večer!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chlebíčky moc nešly, všichni byli nějak napapaní - dostali je s sebou domů ;-) Děkujeme za přání Hani, a hezký večer D.

      Vymazat
  6. Opožděně všechno NEJLEPŠÍ malému, no velkému oslavenci ....................

    OdpovědětVymazat
  7. Všetko najlepšie prajem Bertíkovi!!!
    A chlebíčky i torta vyzerajú lákavo a určite hneď zmizli zo stola...
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Aďko, vše se snědlo, tak snad to i chutnalo ;-) Hezký den D.

      Vymazat