pátek 30. března 2018

... v květináči ...

tulipány v květináči jsem doma ještě neměla. Koupila jsem je v pondělí, když jsem si krátila chvíli při čekání na Bertíka, když byl v aikido. Měly být podle obalu růžové, ale tahle zajímavá barva je taky moc hezká ...




... nezůstalo jenom u tulipánů. Přibrala jsem ještě Snědek chocholičnatý. Neznala jsem ani květinu ani název. Ještěže ty názvy i s fotkou jsou zapíchnuté do květináče ;-) ... 


... přeji krásné sváteční dny ...

Danka 

17 komentářů:

  1. Danko, ohnivé tulipánky v květináči jsou moc hezké. Kdybych nedostala od kamarádky osázenou žardiniéru, kde jsou narcisky, hyacinty a petrklíče, tak si myslím, že letos asi ani v obchodech nebyly. A nebo nechodím tam, kde je mají. Nesnáším obchody, nakupování je pro mne za trest. Hezké velikonoce. Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květiny jsem potkávala různě v květinářstvích Iwko ;-) Hezké Velikonoce, D.

      Vymazat
  2. Danka,
    krásne kvietky ste si kúpili, ten druhý kvietok tiež nepoznám...
    Ja som dnes z rannej prechádzky dostala od môjho malého kytičku prvých fialiek :-)
    Prajem pekné veľkonočné sviatky,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem včera dostala první sedmikrásky, bohužel byly ještě bez stonků, tak šly do misky :-)) Máme šikovné kluky, že? Hezké svátky Aďko, D.

      Vymazat
  3. Kytek samozřejmě není nikdy dost. Hlavně pro nás, co nemáme zahradu...
    Moc se mi líbí, jak ti všechno ladí!
    Požehnané Velikonoce přeju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani. Dnes jsem dokoupila další tulipány, prostě jsem je tam nemohla nechat :-)) Hezké Velikonoce D.

      Vymazat
  4. Krásné květinkové úlovky. Já si před pár dny konečně koupila hyacint, tak jsem zvědavá, jakou bude mít barvičku :)
    Krásné svátky, Danko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle barvy květináče :-)) I když u černé bych si nevěděla rady ;-) Hezké Velikonoce Šárko, D.

      Vymazat
  5. Dani, tulipánky jsou nádherné a ta barvička je moc pěkná. Přiznám se, že tulipánky jsem v květináči taky neměla a vypadají hezky.
    Tu druhou kytičku neznám, ale je taky velmi pěkná.
    Dani, ještě jednou přeji krásné svátky velikonoční.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani. Po tulipánech v květináči jsem už pokukovala, ale byly takové rozevláté. Tyto ne, tak jsem je vzala. Hezké Velikonoce, D.

      Vymazat
  6. Ty tulipány jsou moc hezké. Taky jsem myslím tulipány v květináči doma ještě neměla. Já si dneska přinesla tulipány řezané z Lidlu. Fialové. Možná je taky vyfotím a pochlubím se. A v týdnu už jsem koupila hyacint, ten už rozkvetl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, z Lidlu vydrží určitě pět dnů a fialová je krásná barva ;-) Dobrý kup. Hezké Velikonoce D.

      Vymazat
  7. Tulipany k vam barevne hodne ladi a "chocholouse" jsem taky neznala, nadherne nezny. Pekne svatky, Dani, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem klasicky růžové, ale tyhle jdou k novým polštářům :-)) Hezké sváteční dny Marci, D.

      Vymazat
  8. Danko, snědek taky neznám, ale je moc hezoučký. Kytek není doma nikdy dost ☺ Krásné Velikonoce. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je něžný, ale musím ho lehce svázat, je takový rozhozený ;-) Krásné Velikonoce Petro, D.

      Vymazat
  9. Moc se mi líbí tvar těch tulipánů. Já jsem si koupila narcisky, ale moji péči bohužel nepřežily... K.

    OdpovědětVymazat