středa 28. března 2018

... svetřík ...

po nezdaru s pletením svetru z vánoční vlny jsem se rozhodla na čas práci s tímto svetrem odložit ...


... objednala jsem si jinou vlnu a svetr je hotový. Vlna měla být sice šedá, ale když přišel tento odstín, byla jsem docela ráda. Tuhle barvu v šatníku nemám ;-) ...



... tenká vlna, která jde plést na hrubých jehlicích byla skvělá volba. Práce šla celkem rychle. Nejhorší bylo vše propočítat, včas ubrat a včas přidat. Vlna se špatně páře a chyby neodpouští ...


... mějte krásný den ...

Danka 

26 komentářů:

  1. Dani, svetřík je suprový. Moc se mi líbí i barvička. Přesně takhle jsem si chtěla nějaký svetřík uplést, ale nikdy netrefím správný počet oček. Můžu se zeptat z jaké příze jsi pletla, na velikost jehlic a jestli náhodou nevíš počet ok? Já už teď pletu ty prťavé věcičky, tak ten odhad už nemám.
    Měj se krásně .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, pošli mi na tebe email, napíšu ti počet ok a ten zbytek tam. Děkuji, hezký den, D.

      Vymazat
  2. Svetřík je moc hezký a myslím, že ho užiješ. Lehounký, ale hřát bude a i barva má příjemný odstín.
    Povedené dílo, Dani!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu je lehký jako pírko. Děkuji Hani, hezký den D.

      Vymazat
  3. Moc pěkný jak barva tak střih - budeš parádnice Danko♥

    OdpovědětVymazat
  4. Danka,
    svetrík je krásny, obdivujem šikovnosť, ja pliesť neviem, len hladko a obratko a nikdy som nič neuplietla, okrem jedného šálu :-)
    Aj farba je super, mám rada sivú a zemité farby, ale aj ružovú...
    Pekný dník prajem, u nás už konečne vykuklo aj slniečko,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těmi barvami jsme na tom stejně Aďko ;-) svetr je jenom hladce / obrace ;-) Hezký den D.

      Vymazat
  5. Ten je....nádherný, nadčasový, elegance sama..... barvička krásná.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný, působí tak lehounce :-) Hezké dny Danko, I.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi proste sikula a ja mam ted tyhle odstiny taky v oblibe. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nakonec je fajn, že není šedý ;-) Děkuji Marci, hezký den D.

      Vymazat
  8. Povedl se ti a i barva je fajn, taková že se svetřík bude hodit skoro ke všemu.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný svetřík,moc krásná barvička.Je něžný..
    Krásné dny přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  10. Dani, moc děkuji. Můj mail je: janela.d@seznam.cz
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný svetřík a barvička je opravdu moc pěkná. Tak ať v něm naděláš hodně parády, než přijdou horké dny :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem zvědavá jak v něm bude až bude tepleji. Teď to pod bundu šlo krásně. Děkuji Šárko, D.

      Vymazat
  12. Danko, krásný svetr a také poprosím o název příze a barvu. Mně sice jdou více studené barvy, ale teplá šedá (taupe) je má oblíbená. Moc děkuji, Iveta 2olivesblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Waw, Dani, klobou dolů, tohle bych taky někdy chtěla umět! Moc hezká práce! K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Karli. Ono to bylo jenom hladce - obrace. D.

      Vymazat
  14. Dobrý den paní Danko,
    moc se mi líbí Váš svetr. Je prostě úžasný. Ráda bych Vás poprosila o zaslání návodu a materiálu, ze kterého jste svetřík upletla. Mockrát Vám děkuji. Můj email: dita.hulikova@centrum.cz
    Děkuji Vám.
    Krásné dny Vám přeji. Dita

    OdpovědětVymazat