neděle 18. března 2018

... kvetou a voní ...

minulý týden jsem se předzásobila jarem formou kvetoucích květin. Možná jsem to i přehnala, na fotce chybí sedmikrásky ;-) ...


... a nebýt venku ty mrazy, tak jdou hyacinty za okno. Jsou tři a provoní opravdu celý byt. Jinak z nich mám ale radost ;-) ...





... asi jako většina lidí si říkám, proč je o Vánocích teplo a bez sněhu a na Velikonoce mráz a sníh, být to naopak, by mi nevadilo :-)). Ale já tomu jaru věřím :-)) ...

... přeji hezkou mrazivou neděli ;-) ...

Danka

16 komentářů:

  1. Krásné kytičky, Danko :) Venku fičí severák, tak alespoň pohled na tyto krásky rozhodně zahřeje. Pryskyřníky jsem doma zatím nikdy neměla, přitom jsou tak nádherné.
    Hezkou neděli :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pryskyřník mám poprvé ;-) O víkendu jsem nevytáhla paty z domu, doufám, že už přes týden bude lépe. Hezké dny Šárko, D.

      Vymazat
  2. Danka,
    krásne kvietky, milujem vôňu hyacintov :-) Verím, že vám spríjemňujú blížiace sa sviatky jari, i keď to počasie tomu zatiaľ nenasvedčuje... u nás po snehu ani stopy.
    Peknú nedeľu,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko. Počasí si s námi hezky hraje ;-) U nás bylo lehce bílo, ale už to slezlo, jen mráz zůstal. Hezké dny D.

      Vymazat
  3. Dani, krásně ti všechny kytičky kvetou! Vůbec se ti nedivím, že sis přinesla jaro domů ve formě kytiček :-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kvete jedna přes druhou, doufám, že jim to vydrží ;-) D.

      Vymazat
  4. Dani, delam to podobne, ty barvicky jsou nadherne. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) až odkvetou, zase nějaké koupím ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  5. Zatím mám Danko stále doma jenom kvetoucí jarní květiny ve váze, ještě počkám až opravdu bude bez mrazů a pak teprve nakoupím květináčky :o). Hyacinty jsem kvůli té silné vůni přestala kupovat, ač je mám ráda.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad už ty mrazy nebudou. S kytičkami to je fajn. Hezké dny Álo, D.

      Vymazat
  6. Já si dneska na nákupu vyhlédla petrklíč v květináči, ale chtěla jsem si ho přihodit na vrch vozíku teprve až pojedeme k pokladně. A zapomněla jsem :-(. Tak až příště.
    Tobě to kvete krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, ale taky se mi to stává, nejsi v tom sama ;-) Děkuji Stáni, hezké dny D.

      Vymazat
  7. Krásně to máš rozkvetlé. Hyacint mám většinou jenom jeden a tak mi jeho vůně nepřijde nějak intenzívní.
    Teď mám nakoupené macešky na ven, ale musí být doma. Sice jsou odolné, ale chlad těchto dní by asi venku nepřežily.
    Hezký zbytek neděle a hezké i další dny.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem měla jenom jeden, byla vůně slabounká, ale já jsem nutně potřebovala to jaro, tak ho teď mám :-)) Macešky jsem ještě nikdy nekoupila. Hezké dny Hani, D.

      Vymazat
  8. Jar aspon doma s krásnymi kvietkami a voňavými hyacintami .Kde sú tie časy. keď sme na Veľkú noc chodili v podkolienkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitun, pořád přemýšlím, jestli to tak před léty bývalo, místo jara stále zima ... Hezké dny D.

      Vymazat