sobota 10. března 2018

... k MDŽ ...

asi začnu mít tenhle svátek ráda ;-). Nějak jsem ho poslední roky přehlížela, i když ani nebyl důvod ...


... vloni mě překvapili Marek s Nikčou. Dostala jsem od nich poukaz na masáž a letos jsme tento svátek oslavily s kamarádkou obědem, kafíčkem, dortíčkem a nákupem v Ikea. Nebylo to plánované, to nás napadlo až tam. Taky to, že by jsme z toho mohly udělat tradici ;-). V Ikea jsem nakoupila praktickou Ikea tašku, ramínka, Bertíkovi krabičky na pastelky a kytku. Ty jarní, na které jsem tam hlavně šla byly už probrané. Stejně doma potřebuji doplnit zeleň jako takovou, tak jsem sáhla po Peperomii, v menším provedení - to kdyby náhodou nepřežila mou péči, tak ať to tolik peněženku nebolí ...

... mějte krásnou sobotu. My dnes slavíme, tak jdu chystat pohoštění ...

Danka

10 komentářů:

  1. Rostlinka je zajímavá....a ty vajíčka vedle ní taky :_) Měj se krásně, Ivana.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká kytka. Já jsem si konečně koupila své první letošní tulipány :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, mě už ty fialové odkvetly a jiné v pátek ani v sobotu neměli :-( Hezkou neděli Stáni, D.

      Vymazat
  3. Pekný kvietok, nepoznám ho :-) A milá budúca tradícia...
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko, hlavně, aby ta tradice se tradicí stala :-)) Hezkou neděli, D.

      Vymazat
  4. Pepřince jsou stejně krásné, taky se na ně chystám. Do bytu potřebuju momentálně spíš malé rostlinky, protože ty velké není kam dávat :))
    Měj krásnou neděli, Danko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Šárko, velké není kam dávat, mám to úplně stejné ;-) Hezký večer D.

      Vymazat
  5. Já mám takový pocit, že oslava MDŽ se zase pomalu obnovuje. A tys to s kamarádkou vzala za správný konec. Je to svátek žen, tak ho mají slavit především ženy. A po svém. Kytka se mi líbí, také doplňuji domácí květenu a koukám...tahle by se hodila:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat