pátek 2. března 2018

... karneval ...

Bertík chtěl jít sice za trolejbus, ale to jsem mu vymluvila, protože jsme měli dva dny na vymyšlení masky a netušila jsem jak narychlo udělat ty tykadla (sběrače) co trolejbus má :-) ...


... naštěstí ho zatím neopustilo období Bleska McQueena, tak nebylo těžké vymyslet náhradní řešení. Tričko mu zatím je, čepici nosí i doma proti sluníčku, tak byl rád, že ji může mít celý den i ve školce. Číslo na tvář napsala paní učitelka ...


... ze začátku se hezky zapojoval do tancování i soutěží. Jen jsem si ale pomyslela, že aspoň jeden z mých synů v tomhle věku si karneval umí užít, usadil se vedle mě a chtěl jít domů :-( ...




... zůstali jsme samozřejmě do konce ...


Danka 

4 komentáře:

  1. Danka,
    to je milá udalosť, aj u nás bol karneval v škôlke, ale nie pre verejnosť, mávajú ho doobeda :-(
    Krásny McQueen, ten môj bol drakula. Ako ten čas letí... čoskoro už pôjdu do školy.
    Prajem pekný dník,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodně mi to bodlo, že můžu na karneval. Sice jsme jenom koukali, ale bylo to fajn. A ano, za chvíli škola :-(, vůbec se netěším. Hezký den D.

      Vymazat
  2. Škoda, že jste nedotáhli do konce ten trolejbus...To mohla být maska roku:-). Ale i tak samozřejmě super.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat