úterý 20. března 2018

... ušáci ...

to, že někdy budu/ budeme mít doma velikonočně laděné hrníčky mě nikdy ani ve snu nenapadlo. Velikonoce nemám tak ráda jako Vánoce. Vzala jsem je na milost, protože je po nich to očekávané jaro ;-) ...


... původně jsem koupila jenom dva hrnky (se zavřenýma očima), ale Bertík usoudil, že tatínek potřebuje taky, aby mu chutnalo velikonoční kafe, když na něj přijde. Já ho používám na kafe snídaňové ...



... vytáhla jsem šicí stroj a místo, abych šila polštáře, o kterých jsem se zmiňovala v minulém příspěvku, ušila jsem čtyři zajíce. Půjdou do světa, jsou to dárečky pro kamarádky. Už jsem jedny dělala, více o nich tady ...



... přeji krásné dny. Snad už to jaro opravdu bude. Dvacátého března vidět poletovat sněhové vločky se mi vůbec nelíbí ;-) ...

Danka 

22 komentářů:

  1. Ušaci jsou, Danko, moc hezcí. Ti ušití i ti na hrnku. Taky velikonoce až tak neřeším a mám to s nimi nastavené jako ty. Jsou to pro mne svátky jara :)
    Měj se moc hezky, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ;-) Teď hlavně, aby už to jaro přišlo. Hezký večer Petro, D.

      Vymazat
  2. Ušáci jsou hezcí- jak ti na hrnečku, tak tvořené Tvojí rukou. Velikonoční zdobení mám taky mnohem umírněnější nežli vánoční.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Jak to tak sleduji, s těmi Velikonocemi to tak máme asi všechny ;-) Hezký večer D.

      Vymazat
  3. Tři bratři - to se musi :))))
    Krásné jednoduché šití- to mám nejraději.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) Já taky, jen se k tomu odhodlat ;-) Hezký večer Evi, D.

      Vymazat
  4. Danka,
    máte doma krásnych ušiakov :-)
    Páčia sa mi hrnčeky,sú milé, aj šití zajkovia. Aj u mňa prevládajú dekorácie zajačikov a ešte vajíčok...
    Prajem pekné, jarné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máme hodně podobně. Peří nemusím, mám pár peříček v obalu od vajíček, jinak nic. Děkuji Aďko, D.

      Vymazat
  5. Kde se dají koupit hrnky?jsou hezké....Ila

    OdpovědětVymazat
  6. Prostě ušatá paráda....🐇

    OdpovědětVymazat
  7. Krasa, Dani, budete na Velikonce pekne stylovi:-). M.

    OdpovědětVymazat
  8. Zající jsou pěkní, určitě udělají radost. Hrnečky taky. Mně rozum velí další hrnky domů nekupovat, tak krámy s těkovýmito lákadly obcházím obloukem (k čemuž mi aktuálně napomáhá fofr v práci a rýma jako trám - buď jsem v kanceláři nebo doma v posteli ;-))
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj rozum vypnul :-)) úplně ;-) Obchody obejít neumím, vždy jdu jenom nakouknout. Brzké uzdravení Stáni, D.

      Vymazat
  9. Ty hrnečky jsou úplně boží. :) jsem na hrnečky ujetá. Dříve jsem dávala jako keramička přednost jen těm hand made, ale teď čím dál podléhám trendům a kupuji lité.
    Ušáci jsou super nápad. Já dělám ponožkáče. :)
    www.blaznivamama.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ponožkáče neznám ;-) Hrnečky jsem tam prostě nemohla nechat, jsem na ně taky ujetá ;-) Hezký večer D.

      Vymazat
  10. Danko, nádherní zajíčci!!! :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Danko, tak ráda sem chodim.... Hrnečky jsou opravdu moc hezké. Musím ale na sebe PRÁSKNOUT, že jsem neodolala a udělala si ten obrázek se zajuchem,co máte v obýváku. Něco tak jednoducheho a hezkého mě dostalo. Snad se na mne nebudete zlobit��. Přeji hezké velikonoce a díky Vám máme o ušáka víc. Lenka z Prahy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leni. Vůbec mi nevadí, že máte stejný obrázek. Pinterest je těchhle nápadů plný ;-) Krásné dny, D.

      Vymazat