úterý 13. března 2018

... placaté dekorace ...

už mám několik "placatých" dekorací - vánoční, podzimní a taky velikonoční. Do panelákového bytu jsou skvělé. Zaberou málo místa, můžu je dát i za sedačku, nebo na okno, kde máme úzký parapet a řeknou vše ;-) ...



... jsou ze dřeva nebo papíru. Když o ně někdo zavadí a spadnou, nic se jim nestane ...



... a v kuchyni ...



... stále mám pocit, že máme doma málo zeleně ...

... přeji krásný den ...

Danka

27 komentářů:

  1. Máš moc pěkně vyzdobeno, Danko :) Ty placaté dekorace jsou skvělý tip právě na ten parapet, máme taky úzký. Sice se mi na něj podařilo nacpat orchideje, ale do kuchyně by se mi něco hodilo. Nemám ještě nic na velikonoce a vůbec nevím, po čem sáhnout, je toho tolik :))
    Měj krásný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šárko. Úzké parapety a málo místa v bytě mě zničí :-o. Ozdob je opravdu hodně. Velikonoc mám jednu krabici, ale letos jsem zase něco dokoupila, nevím, jestli to tam vejde :-)) Hezký den D.

      Vymazat
    2. S tím místem už to začínám zjišťovat také, jak jsme se nastěhovali z domu do bytečku :) Ale zas ten klid bych už za velké místnosti nevyměnila :)

      Vymazat
    3. Já si to na domečku nedovedu představit ;-) Ani klid, ani místo :-) Ale hlavně, že máš jasno ;-)

      Vymazat
  2. Danka,
    máte to doma super nazdobené,také jarné, veselé... veľmi sa mi páči ten košík s vajíčkami na parapetnej doske (môžem vedieť, kde ste ho zohnali?).
    Majte sa krásne, pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko. Košík je odtud: https://www.fler.cz/zbozi/kosik-usak-9315906 už ho mám třetí nebo čtvrté velikonoce :-)) Hezký den D.

      Vymazat
  3. Dani, ty už máš velikonoční výzdobu, to je nádhera. Já se ni chystám už dva týdny a stále nic. Tak snad tento víkend. Placaté dekorace jsou zajímavé a nezaberou hodně místa. :o)
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem začala před týdnem. Jen ta zeleň mi tady pořád chybí ;-) Hezký večer Šárko, D.

      Vymazat
  4. Uz jsi krasne pripravena na Velikonoce, ja zatim nic:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi ano, už finišuju :-) Hezký večer Marci, D.

      Vymazat
  5. Opět se potvrzuje: v jednoduchosti krása:-))
    Přeji hezké dny .Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Já doma zatím jarně nazdobeno nemám (když nepočítám vázu s tulipány). A když o tom přemýšlím, tak ani žádné jarní nebo velikonoční dekorace nemám. Jen nějaké vyfouklé obarvené vajíčko... A našem jediném parapetu (v kuchyni) stojí krabice s čaji (u nás jsou v podstatě čaje všude :-D)
    Ty to máš hezké (líbí se mi zaječí košíček i tak dřevěná vajíčka)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáňo. Jednu krabici s ozdobami jsem mívala vždycky, jen se trochu změnil obsah. Čaje ve velikonočním balení nejsou? To by mohlo být hezké. ;-) Krásný den D.

      Vymazat
  7. Placaté...
    praktické...
    pěkné...
    prima se měj :o)

    OdpovědětVymazat
  8. Danko, dekorace jsou super. Já mám tyhle jednoduché tvary raději, než ty hodně načančané. Opravdu moc pěkné. Odkud máš prosím ten ušatý košíček na vajíčka? Je nádherný!
    Krásný den, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Petro, taky mám tohle raději, než ty načančané ;-) Košík jsem objednávala tady
      https://www.fler.cz/zbozi/kosik-usak-9315906
      Hezký večer D.

      Vymazat
  9. Máš kouzelné jaro doma :o). Já se chystala dnes, ale ten sníh za okny a zima, chjo.
    Měj prima víkend. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je stejně, ale jaro bude i venku, věřím mu :-)) Hezký víkend Jani, D.

      Vymazat
  10. A tak já začnu dnes....dekorovat byt jarně :-) I když je venku mínus 3! Váš článek mě naladil na jarní notu. Www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě to dekorování přišlo hned po těch velkých mrazech :-)) Teď tam máme taky -3. Hezké dekorování Míšo, D.

      Vymazat
  11. Ten obrázek se zajícem je úžasný :-) K.

    OdpovědětVymazat
  12. Moc pěkná velikonoční výzdoba. Já jsem si ji letos také udělala. Koupila jsem si dva skleněné tácy a dala jsem si na ně velikonoční zajíčky a vajíčka a hned to doma vypadalo jinak, když jsem to tu měla vyzdobené :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ano, někdy stačí málo ;-) Hezké dny Tynko, D.

      Vymazat
  13. Děkuji moc za tyto krásné inspirace na placaté dekorace. Já sice tedy přímo těmto dekoracím neholduji, ale už jsem o nich také uvažovala, protože si takové přála dcera. Já osobně daleko raději tíhnu k takovým těm přírodnějším tvarům a tak a raději si pořídím nějaké solné svícny a navodím si doma zenový klid :-D Přeji moc hezký den a měj se krásně Dani :-)

    OdpovědětVymazat