pátek 29. září 2017

... švestky ...

dva týdny jsem nemohla sehnat švestky a nemohla jsem se smířit s tím, že by už letos nebyl kynutý koláč se švestkami ...


... naštěstí na trhu ještě švestky byly a koláč jsem včera upekla. Recept tady ...



... mějte hezký pátek ...

Danka

16 komentářů:

  1. Dala bych si.....Hezký pátek a celý víkend..Ila

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá mňamózně, Danko! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Něco na víkend musí být napečeno a vypadá to dobře. Švestky mám ráda, ale takové ty naše odrůdy, které jsou sladkokyselé. Letos jsem už 2x koupila švestky, které byly strašně sladké,až nechutné. Na pečení jsem každou rozpůlila a každou samostatně pokapala citronem. Chtěla jsem si udělat bramborové knedlíky se švěstkama, ale to, co jsem koupila už ne. Tak jsem je doteď nedělala, protože naše švestky jsem nesehnala. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ráda, když je na víkend napečeno. Tyhle švestky se špatně odpeckovávali a jsou kyselé, ty minulé byly výborné po všech stránkách. Akorát v obchodě nepoznám, které jsou které :-( Hezký večer D.

      Vymazat
  4. Ty mi tedy dáváš! To bych si tedy dala!!!!Na zahradě máme jednu švestku- myslím tím strom. A letos švestku ani jednu. Většinou jich bývá hodně. Takže letos sem tam švestky kupované.
    Hezký zbytek dne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jenom kupované, škoda, že nejsou vždy stejné a že do nich člověk nevleze :-)) Hezký večer D.

      Vymazat
  5. Nám se letos švestky vůbec neurodily. Na knedlíky už jsem koupila. A na koláč budu muset taky - aspoň jednou za podzim byl měl být. Ten tvůj vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, aspoň jednou. Už jsme měli knedlíky a koláče dva - jednou i s mákem a teď bez. Nejhorší bylo ty švestky sehnat :-).

      Vymazat
  6. Já neměla dočítat všechny příspěvky, které mi díky pracovnímu vytížení unikly... teď nevím, co bych si dala dřív, jestli tu paštiku nebo koláč :-) K.

    OdpovědětVymazat