úterý 19. září 2017

... doplňky ...

ach ty akce! Kdo by odolal!? Slevy na Dnech Marianne. Boty jsem potřebovala, hodinky a kabelku vlastně taky :-)) ...


... a ruční šlehač taky ... starý letos v létě po 25 letech vypověděl službu. Zatím je s tímto novým schovaný v šuplíku. Hodně jsme toho spolu umíchali, nevím, jestli ho budu umět vyhodit. Přesně si pamatuju den, kdy jsme ho byli s bývalým manželem koupit. Za dva týdny se pak narodil Marek ...


... na nákupech jsem myslela i na vánoční dárky, něco málo jsem už pořídila ;-) ...

... hezký den ...

Danka 

10 komentářů:

  1. Danko, pěkná koupě, tak a´t se v botkách pěkně šlape :o). Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Udělala sis hezkou radost. Přímo pro sebe a taky něco do kuchyně.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On dostal i Bertík, ale už to není na fotku :-) Měj se hezky Hani, D.

      Vymazat
  3. Jsi dobrá, že už máš nějaké vánoční dárka. Já na ně ještě nepomyslela.

    OdpovědětVymazat
  4. Danko, super nákupy. ... Užij si všechno:-)Já chodím na DM pravidelně. Letos jsme též myslela na ostatní, hlavně na Lolinku a koupila jsem ji k Vánocům první kočárek a panenku. Pak něco pro její maminku a mého manžela. Sobě šaty, spodní prádlo, cestovního průvodce a dneska jsem ještě využila slevu na předplatné časopisu Elle Decoration:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Evi :-) Letos jsem byla potřetí. Mám něco pro všechny tři kluky. Krásně jsi nakoupila. Kočárek a panenku pro Lolinku, to musela být radost kupovat ;-) Už raději se raději na ty slevy ani nedívám :-)) Hezký večer D.

      Vymazat
  5. Pěkná koupě, Danko :) Taky jsem te´d trošku běhala po obchodecha a nakupovala, ale na vánoce ještě nic nemám. Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám jen ty tři drobnosti :-) Krásné dny Šárko, D.

      Vymazat