neděle 17. září 2017

... na letadla ...

ještě ve čtvrtek jsem netušila, že půjdeme :-) ...
... autobus nás zavezl kousek od letiště a tam jsme šli polem nepolem až na místo konání ...



... Bertík si nedovedl představit jak jsou velká letadla, tak jsme se na ně jeli podívat pěkně zblízka  ...



... vystáli jsme si frontu na nakouknutí do kokpitu ...




... tady nás našel Adam. To byla docela veliká náhoda, protože jsme vůbec nebyli domluveni a v tom davu lidí to je opravdu zázrak ...



... pak jsme se přesunuli k tankům ...





... skvělá dětská atrakce, pro ty prcky to tam bylo tak akorát :-) ...




... z tanku jsem vyfotila ty davy. Fakt je nemusím, ale když je to pro dobrou věc a na velikém, převelikém prostoru, tak se to dá zvládnout - nikde jsme se nemačkali a jednou za deset let to jde taky :-) ...









... tady už mi byla z toho postávání u každého letadla a stánku zima. Potřebovala jsem do sebe dostat něco teplého a medovinu neměli. Spojila jsem příjemné s užitečným. Káva od Meinla nezklame nikdy ;-) ...











... akrobacie letadel se pro nízkou oblačnost moc fotit nedala. Letadla občas zmizela za oblaky a to jsme pak nevěděli, kde se zase ukážou ...





... podle mapky jsme našlapali asi 5 km. Škoda, že pořád nemám krokoměr, určitě by ukázal o hodně větší číslo. Typuju tak 10. Tam a zpátky, doprava a doleva - prostě moc :-D ...
... byl to náročný den plný nových zážitků, které já sama budu zpracovávat pěkně dlouho. Jsem zvědavá, kdy o tom začne mluvit Bertík ...

... přeji krásnou neděli ...

Danka 

12 komentářů:

  1. Zajdi Danko do zdravotních potřeb a kup si krokoměr - stojí pár korun.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za typ Hani, asi už jsi mi to psala, že? Hezké dny D.

      Vymazat
  2. Ohromná akce, slysela jsem o ni v radiu. Vzpomnela jsem si na vas, ze tam urcite pujdete:-). Musel to byt nevsedni zazitek. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevšední byl ;-). Moc jsem tam jít nechtěla, ale sedět doma se mi taky nechtělo. Jsem ráda, že jsme to absolvovali. Krásné dny Marci, D.

      Vymazat
  3. Já jsem si na vás stejně jako Marcela vzpomněla, když jsem o akci slyšela ve zprávách ;-). Akorát počasí vám moc nepřálo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně že nepršelo, jen občas a krátce, to se dalo zvládnout. Dnes bych tam nešla ani náhodou ... hezký večer Stáni, D.

      Vymazat
  4. Danko, když vidím jaké je tu počasí a kolik tam bylo včera lidí, tak vás s Bertíkem musím obdivovat. I kdyby mi zato dali 5 000 Kč, nešla bych. No na druhou stranu, co bychom pro děti neudělali, že jo. Když byly děti malé, dělala jsem to také tak. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě že ty děti ;-) Po loňských Coloursech jsem si říkala, že zvládneme i tohle ;-) a nebylo to tak strašné. Krásné dny Iwko, D.

      Vymazat
  5. Akce jako hrom. Převážně pro malé i velké kluky. Pěkně jsi nám to svými fotkami přiblížila.
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo ty malé a velké kluky musí koordinovat :-)) Měj se hezky Hani, D.

      Vymazat
  6. Dani, za tenhle článek děkuji. Na dnech NATO jsem nikdy nebyla, tak jsem si ji alespoň mohla projít díky toěb virtuálně. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Je to zvláštní akce a byla jsem překvapená, kolik tam je lidí. Mě to připadalo stejné jako před deseti lety, jen tenkrát nám svítilo sluníčko ;-) Zajeďte příští rok ;-) Krásné dny Karli, D.

      Vymazat