sobota 30. září 2017

... babí léto ...

konečně jsme se dočkali sluníčka a babího léta i tady u nás. Včera odpoledne jsme zajeli na Žermanickou přehradu ...




... bylo tam krásně podzimně, i když to chvílemi vypadalo jako v létě. I tráva bzučela jakoby nebyl podzim ...



... při zpáteční cestě jsme nevynechali restauraci Na Zaguří. Bertík chtěl jít na kafe 😊 a pak nás ukecal, že vlastně chtěl tu paštiku, co jsem měla s Adamem minule. Je tak skvělá, že mě ani nemusel dlouho přemlouvat 😄 ...


... jojo, kafíčko bylo taky ...


... přeji krásnou sobotu ...

Danka

8 komentářů:

  1. Tak to jste měli hezké odpoledne s chutným závěrem.
    Měj-mějte zrovna tak hezký celý víkend!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, to pocasi je naramne, uzivejte dal, ma se to zmenit:-(. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Včera fakt byl den jako vymalovaný. A na procházce o přehrady muselo být pěkně. Tečka v podobě paštiky určitě byla fajn - sliny se mi sbíhají jen na základě fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paštika je opravdu výborná, už jsem potom nejedla ;-) D.

      Vymazat
  4. Dani, ta paštika mi opravdu dělá chutě. Chystám se na její výrobu už nějakou dobu, ale pořád není čas. Teď bych si ji skutečně dala :-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem dělala doma minulý týden a stejně jsem si dala i tuhle ;-) D.

      Vymazat