neděle 3. září 2017

... luční květy ...

v jednom příspěvku ještě z Alp jsem psala, že mám v obchůdku naproti vláčkovému muzeu vybrané dvě věci, které budu muset koupit, pokud na ně budu pořád myslet. Myslela jsem sice na obě, ale koupila jsem pouze jednu ...


... má malý příběh. Když jsem začala jezdit do Kärnten zahlédla jsem v obchodě smaltované nádobí v pastelových barvách. Odrazovalo mě dát za malý kastrůlek až 15 Eur a taky jsem nevěděla jakou barvu. Do kuchyně by se hodila světle žlutá, ale růžová je růžová a světle modrá i světle zelená taky nebyly k zahození. Při každé návštěvě jsem se na tyhle kastrůlky chodila dívat - jestli je pořád mají a jestli si to třeba nerozmysleli s cenou. Bylo to v XXXLuxu. Vloni jsem zjistila, že stejné nádobí prodává i paní v onom obchodě - ceny stejné, možná i vyšší. Zakoukala jsem se totiž do značkového rakouského smaltovaného nádobí RIESS 😄 ...


... letos jsem s velikou radostí zjistila, že se nádobí vyrábí i v bílé barvě, s obrázky lučních květů a hned mě napadlo: "když nemůžu mít doma čerstvě natrhané luční květy, tak bych je mohla mít v tomto provedení". Problém s barvou byl tím pádem vyřešen a manžel po odvykládání tohoto příběhu vyřešil i problém finanční. Měla jsem si pouze vybrat, kterou chci velikost ...


... což už takový problém nebyl 😉...


... přeji krásnou neděli ...

Danka 

14 komentářů:

  1. Tak to sis udělala hezkou radost. Ucháček je ,,jako malovaný" !
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Už jsem to nevydržela :-) Hezké odpoledne Hani, D.

      Vymazat
  2. Krásně jsi Danko nakoupila:) ...v jednoduchosti krása.
    Hezkou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto správná volba Danko, té bych také neodolala. Plecháčky se mi také líbí, ale v mé malé kuchyňce již opravdu není volné místo :o))).
    Zážitky a fotky z dovolené jsou super.
    Prima den.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. No jasne, pokud ta laska trva roky, musi se zpecetit:-). Krsa. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Dani, vůbec se ti nedivím, vypadá opravdu roztomile. Podobný používala babička. Je to skvělý retro kousek, takové mám taky ráda :-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že byly v nabídce i tyhle. Jeden čistě bílý po babičce používám pořád D.

      Vymazat
  6. Radost si musíme dělat a ty jsi o něm snila dva roky, byť v jiných barvičkách. Důležitý je výsledný pocit. Je krásný, Danko, ať slouží :) Měj se krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já o něm snila roků šest! :-D Děkuji Šárko, měj se hezky D.

      Vymazat
    2. Jejda, tak to nevím, jak jsem přišla na ty dva :) A no tak to už byla tedy povinnost ho koupit po šesti letech :))

      Vymazat