neděle 2. února 2020

... sputnik ...

sputnik jsem si pojmenovala novou lampičku do obýváku. Láska na první pohled, takže když se naši ptali co bych chtěla k vánocům bylo jasno ...



... přidám ještě jednu menší změnu v obýváku a budu doufat, že už nic nového vymýšlet nebudu. Ale když to nesedí a je reálné to změnit, tak proč ne, že? Při výměně nábytku vloni v létě jsem chtěla jednu prosklenou skříňku na zeď ...


... po přidělání jsem věděla, že je něco špatně, ale nevěděla přesně co - už vím - skleněná dvířka - děsně mi vadí. Ne sklo, ale ten rám! Taky s tím bylo dost práce -  vyměřit to, vrtat do panelu atd. a chtěla jsem to tzv. nasát - nenasálo to, vadilo to čím dál tím víc až jsem na podzim poprosila Marka ať to sundá a manžela, aby mi tu skříňku přidělal na druhou stranu - to sice nějaký pátek trvalo, to zase musel rozdýchat on a nedivím se mu, ale už je hotovo a u nás to teď vypadá takto ...
... ta mezírka ve spodní řadě čeká na doplnění niky v barvě přírodního dřeva - nevím, kdy k tomu dojde. Zatím není vhodný materiál, ale nápad to byl hezký :-)) A jestli ve spodní řadě vpravo bude otevřená police, nebo přidám dvířka to zatím nevím - opět to nechávám nasát. Co myslíte vy? ...


... z druhé strany ...


... v plánu jsou ještě nějaké květiny, ale hledám ty, které by mohly přežít mou péči ...

... přeji krásnou neděli ...

Danka

10 komentářů:

  1. Teda to jsou změny:). Lampička moc pěkná. Ta stěna taky. Otevřené bych to nechala, pokud by to mělo sloužit, jako deko police, i zavřené to bude vypadat ok, více ucelené. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Došla jsem k závěru, že tam budou dvířka. Pořád mám tendenci to zavírat :-)) Hezké dny Marci, D.

      Vymazat
  2. Já všechny poličky pokud možno zavírám - nerada utírám prach. Ale teď mi zůstaly taky nějaké otevřené - dvířka, která bych na tyhle skříňky chtěla, se nedělají a ta, co se dělají, se mi nelíbíla. Uvidíš, jak se to "utřepe".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Utírat prach mě taky nebaví :-)) Utřepalo se to že zavřít. Hezké dny Stáňo, D.

      Vymazat
  3. Lampička je OK. Já bych asi nechala tu poličku otevřenou, ale je to věc názoru. Máš moc příjemný obývák.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, nakonec přikoupím dvířka, nesedí mi to. Hezké dny D.

      Vymazat
  4. Moc příjemné u Vás , ale zavřela bych tu poličku, aby to bylo pěkně ucelené.Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě k těm květinám - já tedy nikdy neměla žádnou umělou kytku. Dneska jsem si v Jysku pořídila pileu peperomides a jednu převislou s drobnými lístky. Opravdu jsou k nerozeznání od živých. Jelikož jsem již 4 pilei utrápila rozhodla jsem se pro toto řešení, je opravdu pěkná .Myslím, že se mezi mými živými obě ztratí.Třeba by to i pro tebe bylo řešení.Přeji štastnou ruku při výběru.Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Umělou jsme taky nikdy neměla, jenom tulipány a ty mám teď i dřevěné. Taky jsem na kytky zrovna v Jysku koukala. Uvidím jak to dopadne. Hezké dny Hani, D.

      Vymazat