pátek 31. ledna 2020

... loňský rok a leden ...

chtěla jsem si tady napsat jaký že byl ten loňský rok a dříve než teď jsem to nestihla. Takže jenom krátce. Za mě byl rok 2019 naprosto v pohodě. Ne, že by nebyly ty pochmurné dny, ale nebyly tak strašné, aby se nedaly zvládnout s vědomím, že zase budou i ty dny hezké. Nic zásadního ani v dobrém ani ve zlém se nestalo, počasí mi přišlo taky celkem fajn, myslím v tom smyslu, že zima byla zimou, léto létem atd. ... takže za mě opravdu skvělý rok a když ten letošní bude stejný, vůbec se zlobit nebudu ...


... za čerstva musím ale napsat, že leden, až na tento poslední týden zatím nic moc :-)) V podstatě to začala hned prvního. Ale naštěstí leden končí krásným Bertíkovým vysvědčením. Mají slovní hodnocení. Přesně víme co mu jde a co ne. Jediné co mu zatím "nejde" jsou diktáty, ale tam má pouze, jak napsala paní učitelka "občas drobnou chybičku". V Aikidu pokročil do skupiny starších dětí a moc se mu tam líbí. Velcí kluci s holkami vypadají taky spokojeně, takže až si to srovnám já, bude svět zase růžovější. Ono mi v tom nesrovnaném modu nejde ani psát, ani fotit, ani plést. Funguju na autopilota ...

... na fotce jsem zachytila jak by mi teď v lednu bylo ve volných chvílích úplně nejlépe ...

... přeji krásný únor. Komu je hezky ať mu to tak zůstane a komu hezky není, ať se to k lepšímu obrátí ;-) ...

Danka

9 komentářů:

  1. Tak ať i tento rok můžeš tak dobře hodnit jako ten uplynulý.
    Pohodový první den měsíce února a hezké i další dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Dani, gratuluji Bertikovi, mate se, ze mate hodnoceni slovni. At je zbytek roku na jednicku:-). M.

    OdpovědětVymazat
  3. Danko, tak to je Bertík moc šikovný. Co více si přát. Hodný kluk. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji krásné dny. ať se ti vše vyplní.
    Co budeš plést?

    OdpovědětVymazat
  5. Danko,Bertík je šikula. Tobě přeji lepší únor a věřím, že se pochlubíš, co vzniklo z těch klubíček :)

    OdpovědětVymazat