sobota 15. února 2020

... že jsem tam lezla ...

znáte to taky? Dlouho nikam nejdete a pak tam jste skoro denně? Já to takhle mám s IKEA. Pěšky ji mám od domu asi 20 minut, tak tam být denně kolikrát není takový problém ...


... tentokrát jsem objevila polštář autobus a k tomu skvělé povlečení akorát pro Bertíka ...



... autobusy jsem kupovala dva, jeden i pro Marka, k narozeninám. Adam takový autobusový nadšenec není, tak ho prý nepotřebuje - říkal 😀 ...



... Bertíkovy obrázky - to jen taková vsuvka, láska k trolejbusům ho stále drží ...


... sobě jsem koupila patrový podnos - musela jsem ...



... a taky rámečky na obrázky/ fotky. Vůbec nevím co do nich dám, ale čekat až to vymyslím a pak už nebudou jsem nechtěla ...



... neumím takovým hezkým věcem odolat a už vůbec nevím, jak si zakázat je kupovat. Už několikrát jsem si řekla - žádné svícny, žádné rámečky, žádné hrnečky, žádné vázy a taky žádné oblečení! Nakonec to vždy dopadne stejně ...
... všem přeji krásný víkend. Nám končí jarní prázdniny, celkem byly fajn, ale hlavně, že se nemuselo vstávat ;-) ...

Danka 

6 komentářů:

  1. Vůbec se Ti nedivím, že jsi neodolala. Ještěže já mám IKEU hodně daleko.
    Hezký víkend, Danko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Ten podnos je fajn, Dani, taky bych neodolala...Ikea dvacet minut od domu? Tak to bych měla VELKÝ PROBLÉM! Ještě, že to tam máme sto kilometrů:-).
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro, mám VELKÝ PROBLÉM :-)) autem to je minut 5!!! ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  3. Danko, polsštáře i povlečení jsu moc pěkné. Nákupům dekorací celkem odolávám - já na dekorování nemám oko, tak tomu prostě nepodlehnu. Navíc Ikeu nám z ruky (zato Jysk a Pepco v podstatě za rohem). Nakupování oblečení mne nebaví... Já vlastně většinou ulítávám jen na čajích ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jysk a Pepco a vlastně i Kik jsou kousek od Ikea :-))) Mě nakupování baví, ale vždy si říkám, že nic se nemá přehánět, ale je to marný ... Hezké dny Stáňo, D.

      Vymazat