úterý 11. února 2020

... neděle ...

vypadalo to, že neděle bude pěkně nudná a byla moc hezká a pohodová. Už minulý týden přijeli z Německa tři ze čtyř Bertíkových sourozenců. Přijeli lyžovat, Bertík samozřejmě s nimi. Já jsem letos nelyžovala. Dělala jsem zázemí doma v podobě vaření a tak jsem si myslela, že po jejich odjezdu budu sedět u televize a plést. To já ráda, ale taky jsem ráda, když nejsem tak sama a toho bylo poslední dobou dost ...


... zavolal mi Adam, jestli s nimi s Míšou nechci někam zajet. Aspoň se projít a třeba si dát kafíčko ...


... přemýšleli jsme o Štramberku, Hukvaldech a nakonec to vyhrály lázně Klimkovice. Jsou nejblíže a počasí bylo nevyzpytatelné. Ony to nejsou moc lázně na procházení. Možná bych to ani lázněmi nenazývala. Spíše sanatoriem. Na kopci, na louce postavené budovy a kolem nich okruh na procházení. Toť vše. Žádná lázeňská kolonáda, pokud jsou obchůdky, tak s šíleně kýčovitým zbožím uvnitř budovy. V lesíku přes cestu je tedy stezka pro děti, psala jsem o ni tady a ta hezká je ...


... proč ale o této neděli píšu? Adamovi se podařilo mě dostat za volant a já jsem cestu zpět řídila! O mém neřízení jsem psala zase tady a od té doby se vůbec nic nezměnilo. Od posledního pokusu, o kterém tam píšu jsem za volantem seděla až tuto neděli!!! a mám z toho moc skvělý pocit a je mi moc hezky ...


... krásný den ...

Danka

10 komentářů:

  1. Danka,
    gratulujem vám a držím palce, aby to bolo už len lepšie a hlavne s dobrým pocitom.
    Ja sama nejazdím už asi 12 rokov, ale môj manželík mi každý mesiac vyberá nové autíčko a ja ho stále nechcem, ale asi sa už nechám zlomiť, lebo to bude niečo malé a s automatom. Máme doma obrovské auto a stále mi ho núka na šoférovanie a ja mám tiež asi nejaký blok vnútorný, i keď v autoškole som mala super učiteľa :-) so súkromnými jazdami (za príplatok). Už sa len odhodlať...
    Prajem pekné dni,
    .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko, bylo to fajn, ale kdy bude další vůbec netuším a ano je to o odhodlání ;-) Krásné dny D.

      Vymazat
  2. Marcela - Nordic Passion11. února 2020 v 19:07

    Dani, skvělé, můžeš být na sebe pyšná, hlavně nepřestávat. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci. Něco takového - být na sebe pyšná v sobě cítím ;-) D.

      Vymazat
  3. Danko, vidíš - ono to půjde :). Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Danko, seber odvahu a jezdi, já si neumím představit být bez auta .Držím pěsti H.

    OdpovědětVymazat
  5. Danko, tak o s tím řízením mám stejně. Mám pocit, že jsem jen o rok mladší než ty. V rodině už uzavírají tipy, zda někdy budu řídit. Neteř byla zlatá, dala mi na to dva roky. Takže to by bylo letos. Hodilo by se mi to na různé výlety či bych rozšířila své pracovní aktivity. Ale zároveň bydlíme ve městě velkém akorát, máme tady vše a já mám vše chůzí do 10 minut. Obchody, kulturu, sport. Pěkný den, Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, já vím, že v tom nejsem sama/ nejsme samy :-D. Do 10 minut od domu mám zastávky MHD, takže by se to auto kolikrát hodilo, ale nějak to nejde. Sázky na mě naštěstí nikdo neuzavírá, to by mě moc neposunulo :-))) Ale stále doufám, že to zvládnu ... hezké dny D.

      Vymazat