sobota 30. června 2018

... rozloučení ve školce ...

dělala jsem si hlavu s dárky pro paní učitelky a stačilo se zeptat Bertíka. Chtěl tužky ...


... k nim namaloval obrázek školky. Na zadní stranu jsem napsala, že jsou na památku od Bertíka, přivázali jsme je na tužky a krásný dárek byl na světě. Ještě jsme přidali čokoládky ...


... na obrázcích se projevil Bertíkův smysl pro detail - na dveřích školky jsou namalované - sluníčko, beruška a kuřátko - přesně jak to je označeno pro jednotlivé třídy, my jsme chodili do kuřátek, i když přes vchod do berušek ;-) a značku v šatně měl zelenou hrušku. A antén na střeše jsem si ani nikdy nevšimla. Musím zajít školku pro porovnání vyfotit ;-) ...
... je za námi další životní etapa, po třech letech doma a třech letech ve školkách. Měla jsem slzy v očích, všichni se chtěli bavit a já jsem nemohla, protože bych bulela jako želva. Přes mé počáteční obavy, ale ty se spíše týkaly stravy, která tam je podávaná, bylo ve školce moc fajn. Bertík je společenský tvor. I když vstoupil do vytvořeného kolektivu, hned se seznámil a neměl jediný problém. Holčičky ty ho obletovaly - dokonce byl jako jediný kluk pozván na jednu ryze holčičí oslavu narozenin - tu zvládl. Adélka má naštěstí staršího bráchu a ten měl doma autodráhu ;-) ...

... Kristýnka, Adélka, Esterka a Bertík ...
... s kluky taky neměl jediný problém. Se dvěma z nich se teď domlouvají kdy půjdou ven před dům. Za to jsem moc ráda, protože to tady moc nebylo vidět. Teď lítají venku a dokonce lezou i na stromy. Až mě začíná mrzet, že s dětmi ze školky nebude chodit do školy. Otázka je, jestli by byli v jedné třídě ...

... mějte krásný víkend a co nejkrásnější prázdniny ...

Danka 

4 komentáře:

  1. No jo - ty už budeš mít doma školáka:-). Je hrozné jak to letí, taky se mi nehce věřit, že ten můj pomalu konči VŠ (chybí doplomka a jedna zkouška, takže ještě půl roku a uzavře školní část života).
    Hezké prázdniny, pěkně si je užijete (kam se chystáte?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tento školní rok děsně rychle utekl, ach jo. Nedávno to bylo miminko ;-) Chystáme se do Rakouska, tam jako vždycky. Hezké dny Stáňo, D.

      Vymazat
  2. Ano, jedna kapitola života se Bertíkovi uzavřela a nová je před ním a vlastně i před Tebou.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat