středa 20. června 2018

... posíláníčko ...

jednou za mnou přišel Bertík a ptal se mě, co to v tom počítači dělám. Vysvětlila jsem mu, že tam dávám fotky z našeho života, něco k nim napíšu a pak odpovídám na komentáře, které dostanu od vás a naopak. Že i já se dívám na to, co děláte vy a komentuji to. Dostal mě svou skvělou reakcí: "tak to je takové posíláníčko, že maminko?" ...


... no a proč o tom dnes píšu? Protože dnešní příspěvek má číslo 1000. I když už nepíšu denně, jsem tady s Vámi moc ráda, stále mě blogování baví a mám v plánu v tom dále pokračovat ;-) ...

... přeji krásný den ...

Danka


20 komentářů:

  1. Danka,
    detské hlášky sú milé a častokrát i veľmi vtipné :-)
    Rada k vám chodím a každý deň nazerám, čo máte nové.
    Pekné dni prajem,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko. U nás je těch hlášek dost, jen když si je nenapíšu, rychle je zapomenu. Tuhle jsem si napsala :-) Hezké dny D.

      Vymazat
  2. Dani, tak ať se to Posíláníčko neztratí...
    Ať máš pořád o čem psát, ať je ti dobře, ať tenhle zvláštní blogový svět nezmizí...
    Pohodové letní dny k vám, ať je pořád fajn...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Věřím, že zatím nezmizí. Krásné dny D.

      Vymazat
  3. Danko,
    to je moc hezky řečeno- posíláníčko...Jsem ráda,že vás blogování baví...Mě zase baví číst vaše příspěvky,fotky,recepty...Gratuluji k té tisícovce a těším se na další...
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Míšo, budu se snažit psát a fotit dál ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  4. Danko, tak to Bertík pojmenoval moc hezky. Přeji hodně inspirace do dalších článků, chodím na tvůj blog moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šárko. Bertík umí vymyslet opravdu hezké názvy ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  5. Tak to je krasne cislo amoc dobre, ze te to bavi a zetu jsi:-). Hodne inspirace a radosti z blogu! M.

    OdpovědětVymazat
  6. Tisící příspěvek, Dani, to už je pořádný číslo:-). Tak ať tě ,,posíláníčko" pořád baví, ať nám ten instagram blogy nesežere, protože tady je to opravdu trochu osobnější:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Henriet. Zatím mám instagram za blogem. Nedá se tam tak "vykecat". Hezké dny D.

      Vymazat
  7. Tak to je nějakých posíláníček :-). Tak ať Tě to baví i nadále. Ráda sem k Tobě chodím.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Dani, tak to gratuluji ke skvělému číslu. To je ale posíláníček, obdivuji.
    Přeji i nadále spoustu krásných dalších příspěvků a hodně čtenářů. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je posíláníček za několik let :-) Děkuji Dášo, hezké dny D.

      Vymazat
  9. To je hezky kulaté čísílko. Tak hodně nápadů a skvělých fotek i článků do další tisícovky :-)

    OdpovědětVymazat
  10. I já gratuluji k úžasnému číslu..
    A přeji mnoho krásných posíláníček 😊. Z ❤

    OdpovědětVymazat