neděle 24. června 2018

... ze soboty ...

vloni jsem si řekla, že na Rozmarné slavnosti řeky Ostravice už nepůjdu. Vlastně jsem si to říkala ještě v pátek. No a v sobotu jsme šli ...


... s Adamem a Míšou. Kluci statečně přešli přes provizorní most, my holky jsme si to statečně obešly po mostě pevně stojícím, po kterém jezdí i trolejbusy ...




... kuřácký salónek pro vodní dýmky ...




... malé tulení ...


... čekáme na plavidla ...


... a z toho čekání Adam začal házet na Bertíka kousky trávy. To už Bertík vrací a samozřejmě se trefil do mě :-)) ...



... Adam bez těch kravin prostě být nemůže ...



...  plavidel jsme se dočkali ...




... z těchhle pirátů šel i strach ...



... ten se chudák neplánovaně vymáchal ...


... a tučňáčci na ledové kře se mi líbili nejvíc. Trochu se ji rozpadla kra ...


... na vyhlášení výsledků jsme nečekali. Prošli jsme se přes celé město na MHD ...








... které jako skoro každý víkend mělo výluku. Jeli jsme domů na kafíčko. Opět jsem upekla bublaninu, tentokrát s rybízem ...



... mějte krásnou neděli ...

Danka

9 komentářů:

  1. Dani, krásně jste strávili sobotu, to mohla být náhodou skvělá podívaná.
    Přeji prima dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Letos ano, mělo to zase hezkou atmosféru- Hezké dny Dášo, D.

      Vymazat
  2. Taky jsem tam měla namířeno, ale pak jsem to kvůli počasí vzdala. 😁 Díky Tvým fotkám jako bych tam byla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme koukali na počasí do aplikace a ta říkala, že už pršet nebude, tak jsme vyrazili :-) No, aspoň ses koukla tady ;-) Měj se hezky D.

      Vymazat
  3. Letos jim počasí na vodní hrátky moc nepřálo. Aspoň tedy u nás na chalupě bylo kolem 13°. I fleecovou mikinu jsem vytáhla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na vodní hrátky to ideální opravdu nebylo, bylo něco kolem 20°C, plavci byli stateční.

      Vymazat
  4. Dani, na me ta akce pusobi jako fajnova udalost:-). A ty placicky vypadaji taky vyborne, ty mozna nekdy zkusim. Mejte se. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, letos to bylo fajn. Placičky jako letní oběd, výborná varianta ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  5. To my moc těmto přelidněním lokacím ani neholdujeme. Daleko radši si doma zalezeme na zahradu, využijeme k tomu bazén a máme docela dost velkou pohodičku :-) Jinak moc krásné fotografie... Také tam budeme muset někdy zavítat, ale jak říkám, není to úplně to naše.

    OdpovědětVymazat