sobota 9. června 2018

... na kole ...

ve čtvrtek jsme konečně zase vyjeli na kole. Z domu, z kopce dolů k Odře, za humna, přírodou ...







... může se to? :-) ...



... cíl byl jasný. Tvarůžky na topince. Neskutečná mňamka ...


... Na Lipce ...




... Odra ...




... už se těším na takový další výlet. Budeme muset ale na "pořádnou" cyklostezku. Bertík měl problém, že tahle není označená na zemi, na cestě. To, po čem jsme jeli prý cyklostezka nebyla :-( ...

... a už jsme vytahovali dvě klíšťata - Bertíkovi jedno před výletem, druhé po. Ach jo ...

... přeji krásný den ...

Danka 

6 komentářů:

  1. Moc prima projížďka. Hned bych se projela s vámi. A dala si pivo Svijany :-). Moc Ti to s Bertíkem sluší!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle vyjížďka je nenáročná, po rovince, tak na odpoledne :-) Děkujeme Hani, hezký víkend D.

      Vymazat
  2. Danka,
    peknú cyklotúru ste mali, veru, kliešte sú už všade... aj Kubík už mal dvoch :-(
    Tak takú mňamku som ešte nemala, budem musieť vyskúšať.
    Prajem vám pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďko,na tu mňamku jsem se poprvé dívala hodně opatrně, ale když jsem ochutnala bylo to opravdu skvělé. Hezkou neděli D.

      Vymazat
  3. Hezký výlet. Já už na kole nebyla ani nepamatuju. Manžel v posledních letech kolo moc nemusí preferuje peší výlety, tak se přizpůsobuji, protože já mám ráda oboje.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem se těšila na výlet na kole, chybělo mi to ;-) Ale pěšky chodíme taky hodně. Hezké dny Stáňo, D.

      Vymazat