úterý 5. června 2018

... v jednom kuse ...

letošní narozeniny jsem slavila v jednom kuse asi dva týdny a slavila jsem i jednu skvělou zprávu, která byla TEN NEJ DÁREK. A než se pochlubím s dárky, které jsem dostala napíšu o čem ta skvělá zpráva byla ...


... v polovině března jsem si nechala odstranit jedno mateřské znaménko na uchu. Vzniklo někdy před rokem, pocitově se mi nelíbilo, bylo divné, ale doufala jsem, že mu nic není ... bylo ... fičák, který mi nastal po jednom telefonátu s výsledky bych nepřála nikomu na světě. Byla to dvouměsíční změť strachu, obav, naděje, zoufalství, nervů a znova strachu a taky pocitu, že mi přece nic není, jsem plná života, chci žít, tak proč mi lékaři říkají, že bych nemusela ... během té dvouměsíční doby jsem tuhle zprávu chtěla vychodit - chodila jsem na dlouhé procházky, mezi cizí lidi - nechtěla jsem s nikým mluvit, ale taky jsem se z té situace vymluvit chtěla v tom smyslu, že se cítím v pohodě, tak proč mám řešit nějaký další zákrok ... nakonec jsem ho podstoupila. Poslední týden v dubnu jsem byla v nemocnici a pro mě nekonečné tři týdny jsem čekala na výsledek. Pár dnů před narozeninami jsem se dozvěděla, že vše další už je v pořádku ...


... takový strach jsem v životě asi ještě nezažila. A nejhorší na tom je, že jsem si to způsobila sama. Neodpustila jsem, plácám se čtyři roky v něčem, co už dávno není, ale způsobilo to velikou bolest a neumím z toho ven ...

... zvládla jsem to díky všem, kteří o tomhle věděli a pomohli jenom tím, že mě vyslechli, nebo za mnou přišli. O Bertíka se starala celá rodina, nejvíce babička a Nikolka s Markem. Bylo mi o to lépe, protože jsem věděla, že se má jak v bavlnce, protože jinak ze mě byl zmatený. Maloval nás pořád spolu se samými srdíčky ...

... jinak musím potvrdit, jak se poslední dobou píše, že strava v nemocnici byla opravdu děsná a nezdravá. Chvílemi jsem si dělala legraci, že jestli mě operace měla zachránit, tak onemocním z toho jídla. Jogurt s glukózovo - fruktózovým sirupem, tavený sýr nebo "rostlinné" máslo mi opravdu zdravé nepřipadaly. Využila jsem možnosti výběru "diety" a dala jsem si vegetariánskou stravu, i když vegetarián nejsem. A asi jsem udělala dobře. Univerzální červenou nebo hnědou omáčku s knedlíkem a masem bych nezvládla - měli to obden. Já jsem měla aspoň více zeleniny než ostatní a zeleninové polévky to jistily. A taky obchod a kavárna ve vestibulu nemocnice. Kromě dne operace jsme tam s mamkou byly každý den, pak se přidal i taťka a oba kluci s holkami a hlavně s Bertíkem jsme tam chodili na nezdravou zmrzlinu ;-) ...

... dlouho jsem přemýšlela jestli o tomhle psát nebo ne, občas jsem to i "nakousla", ale nešlo to. Až dnes a to jsem chtěla psát o narozeninových dárcích. Ten příští příspěvek už o nich určitě bude ;-) ...

... přeji krásný den ...

Danka 

29 komentářů:

  1. Některým poznámkám úplně nerozumím (přijde mi, že situaci bereš jako "trest" za něco), ale jsem moc ráda, že konečná zpráva je dobrá, že už máš vše za sebou a snad už i klid.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne jako trest, ale spíše jako varování ať už s tím vším něco udělám. Hezký večer D.

      Vymazat
  2. Danko, nic si nedávej za vinu-musíš pozitivně a uvidíš vše bude na nejlepší cestě...vlastně už je . Tak měj prima dny....H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupodivu jsem pozitivně myslela i oné dva měsíce. Děkuji Hani a přeji krásné dny, D.

      Vymazat
  3. Věřím, že ti spadl kámen ze srdce, když vše dobře dopadlo a byl to ten nejlepší dárek. Danko, čas vše zahojí, naber nový dech, čerpej energii z přírody, Bertík ti pomůže. Žij přítomností a minulost nech za sebou, bude se ti volněji dýchat...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Álo, Bertík je veliký pomocník, jde to s ním lépe, snad i tu minulost nechám tam, kde je. A kámen ten opravdu spadl. Měj se hezky, D.

      Vymazat
  4. Tak hlavně, že je vše OK. Nech minulost spát a prostě žij.
    Měj se hezky, Danko!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, mě i to vypsání pomohlo ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  5. Dani,
    já mám dojem, že asi vím o co tu jde. Tak nějak mi to dost dlouhou dobu z tvých řádků vyplývá. A bolest na duši se vždy projeví na těle, a to dříve nebo později.
    Četla jsem zajímavou knížku kde bylo zmíněno i to, že člověk bude mít dokonalý vztah s partnerem, až bude mít dokonalý vztah sám se sebou. To jak bereme sami sebe je základní pilíř všechno. Je to běh na dlouhou trať, některé pocity v nás budují už rodiče od malička: nekřič, co si o tobě tamti pomyslí, podívej se jak vypadáš, děláš ostudu... A tak nějak se to s námi táhne. Jakmile se uzdraví duše, pomůže to i tělu. Možná to bylo znamení pro tebe. Buď, anebo.

    Dodatečně gratuluji k narozeninám, kolegyně Blíženkyně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, znamení to bylo určitě. Jestli s tím nic neudělám, bude se přitvrzovat!! A to o vztahu sama k sobě, to je naprostá pravda. I když teorii znám, v praxi to nezvládám. Děkuji za přání ;-) D.

      Vymazat
  6. Dani, tak to byl ten nejhezčí dárek. Minulost nech být a udělej za ní tlustou čáru, uvidíš že Ti bude líp.
    Teď mysli na načerpání nových sil a s Bertíkem to půjde určitě skvěle.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, byl. Čekala jsem až ten okamžik s tlustou čárou přijde a ono pořád nic a až tohle :-( S Bertíkem jde všechno lépe ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  7. Danka,
    teším sa s vami, že je všetko OK a prajem už len samé pekné chvíle. Nech sa skoro zahoja i rany na duši, nielen tie na tele...
    Majte sa krásne s Beríkom,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A všetko najlepšie k narodeninám!!!

      Vymazat
    2. Děkuji Aďko, za všechna přání ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  8. pred rokom som podstúpila to isté.....diagnóza sa nepočúvala ľahko...vybratie, čakanie na výsledok...studená sprcha - nevybrali asi všetko a reoperácia...našťastie potom už bolo všetko von, ale strach absolútny...teda, lízlo ma to... ďakujem za to, ale život si ešte viac vážim a obdivujem každého, kto to zvláda v tých horších prípadoch...
    ja som o tom nehovorila s blízkymi - nevedela som o tom rozprávať...vedia, že som bola vybrať "znamienko" a to v túto chvíľu musí stačiť...
    držím prsty.... jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejné pocity Jani. A ty horší případy si ani nechci představovat. Moji blízcí to věděli všichni a něco málo kamarádek taky - pomáhalo mi, že jsem o tom mohla s někým mluvit. Přeji hlavně zdraví!! D.

      Vymazat
  9. Milá Danko, jak píše Martina výše, i já jsem měla už nějaký čas pocit, že se něco děje...tak za tebe UFFF a HURAAAÁÁÁ ♥
    Ani já jsem neuměla odpustit, trápila jsem se drahně let, až to vyřešil odchod na věčnost...a už není komu odpouštět a mně došlo, že jsem ztrácela čas. Pokud ti mohu doporučit, hoď to za hlavu, ničíš sebe a ten druhý si žije vesele dál...
    Už jenom hezké dny s Bertíkem a všemi milými lidmi a opožděně pevné zdraví Ti k narozeninám přeje Radka z Českého ráje

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Radko. Odpouštět by se mělo, hlavně kvůli sobě, že? Pak se vyhneme tomuhle "mému" zážitku. Krásné dny D.

      Vymazat
  10. Dani, no hlavne ze je vse v poradku!!! Tohle je vec, ktere se desim strasne moc a snazim se ji vytlacovat, jak jen to jde - myslenky na ni, cetbu na to tema, filmy apod. VUbec nevim, zda bych to zvladla, ani vedet nechci!!! Tak at uz je jen dobre!!! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci zvládla, ale hlavně! Neřeš takové věci v hlavě, akorát si je tím přivoláš. Občas jsem myslela na to "co kdyby" a díky této zkušenosti vím, že to bylo naprosto zbytečné, protože to třeba vůbec nebudu muset řešit. Tak všechno dobré!! ;-) D.

      Vymazat
  11. Danko, dostala jsi nejkrásnější dárek !!!!!!!
    Teď už jen vše nejlepší :)))

    OdpovědětVymazat
  12. Danko, dostala jsi nejkrásnější dárek k narozeninám. Přeji ti už jen to nejlepší a hlavně zdravíčko :)

    OdpovědětVymazat
  13. Dani! Prošla jsi v životě velkou zkouškou. Jsem hrozně ráda, že jsi obstála. Nejen tím, že je vše v pořádku, ale že jsi si uvědomila určité věci. Z potlačované zloby a podobných nevyřešených emocí může opravdu člověk vážně onemocnět. Kéž bychom ty staré křivdy vždy uměly s grácií hodit za hlavu...
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by jsme to uměly. Zamávalo to se mnou opravdu hodně. Děkuji Henriet, D.

      Vymazat
  14. Danko, jsem ráda, že vše dobře dopadlo. Musely to být měsíce hrůzy. Chodím pravidelně na kontrolu znamének .
    Ať je jen lépe. Hezké dny. ♥
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Petro. Byly to nepříjemné dva měsíce. Jenom, aby se už neopakovaly. Hezké dny D.

      Vymazat