neděle 1. července 2018

... včera a předevčírem ...

něco málo z letošního Festivalu v ulicích. Ani jeden den jsem neměla cíl, který koncert slyšet, na koho se jít podívat a ani jeden den jsem neměla foťák :-( V pátek nevlezl do tašky ani baťůžku - hlásili bouřky, tak jsme byli raději vybaveni a v sobotu jsem ho nechtěně zapomněla doma :-(. Šli jsme ale hlavně kvůli atmosféře a ta byla zase úžasná ...
... v pátek jsme prošli část před řekou ...



... Bertík chtěl soutěžit, aby za odměnu mohl skákat ve skákacím hradě. Nejprve jsme se ale zašli podívat k řece Ostravici ...





... a pak zpátky soutěžit. Úkoly pro děti byly celkem v pohodě, ale ty pro dospěláky vůbec ne! Nebo jsem byla ovlivněna úplňkem a počasím - na něco to svézt musím :-)). Po čtvrtečních monzunových deštích bylo v pátek děsně vlhko a teplota nad 25°C. Nebyla jsem schopna se soustředit na to co čtu, natož jak správně odpovědět :-)) Ale nebyla jsem v tom sama, z té naší party jsme na tom my rodiče byli podobně ...








... v sobotu jsme šli společně s Míšou a Adamem ...


... fotka v písmenkách musí být, tentokrát jenom s Bertíkem ...



... lidí bylo méně, hodně se honily mraky a dost se ochladilo ...


... zachránila mě medovina. I když nebyla teplá, zahřála ...


... prošli jsme design zónu. Líbila se mi tam zase spousta věcí. Nejvíce trička s hezky napsaným "pomalu". Nemám trička s nápisy moc v oblibě, ale líbí se mi, jak se jedním tričkem dá vše vystihnout ...




... kluci ukazovali stejná trička. My jsme je s Míšou měly taky, jenom přes tu zimu nejsou vidět :-)) ...



... laškování s mimem - průvodkyní. Rozdávala festivalové letáky a s Bertíkem se o jeden přetahovala ...



...prošli jsme se i Slezskoostravským hradem. Byl otevřen a nevybíralo se vstupné. Kdysi to tak nebývalo ...









... zvonička pro štěstí. Bertík si ze všeho dělá průlezky ...


... blbiny s Adamem ...




... stavili jsme se na kafíčko v Naproti ...


... a pak zpátky trolejbusem a autobusem domů. Měli jsme čas, tak jsem fotila i tam ...






... mějte hezkou neděli ...

Danka

4 komentáře:

  1. Danka,
    i napriek škaredému počasiu ste si akciu krásne užili, a ja s vami :-)
    Majte sa krásne a Bertíkovi prajem pekné prázdniny!
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy Danko, vy jste opravdu akční...

    OdpovědětVymazat