čtvrtek 12. července 2018

... rolování ...

maniak na kabelky se zase projevil. Místo abych balila, sedla jsem k šicímu stroji a ušila jsem si kabelku s rolováním ...


... beru ji s sebou na hory. Nejsme pořád na kopcích, býváme i v městečku, tak ať nemusím s baťůžkem i tam. I když mám své oblíbené a s tímto problém už dávno nemám ...



... ale s pravdou ven. Prostě jako každý rok, už asi posté jsem začala řešit jestli bych sebou na hory neměla mít taky kabelku - crossbody. Musí být sportovnější, hodit se ke všemu, musí být levná, musí se do ní vejít můj organizér, malé pití a případně mikina, kdyby se náhle ochladilo. Čas na obchody a objednání už nemám a pokud ji opravdu chci, tak ať to je co nejrychleji ...


... jediné řešení bylo si ji ušít ...


... inspirovala jsem se v jednom známém obchodě - raději nebudu uvádět ať mě nežalují za plagiátorství :-)) ...


... tentokrát jsem na karabinku připevnila malou kapsičku, do které budu dávat mobil, jelení lůj a kapesníčky. To ať to mám rychle venku. Hledat něco v tomhle vaku bude docela sranda :-)) ...



... stužku, kterou jsem dostala k narozeninám od kamarádky jsem přišila na spodní část rolování ...


... mějte krásný den. U nás přebral štafetu s teplotou Bertík, tak doufám, že to odejde tak rychle, jak to přišlo. Pomalu bych měla balit, ale odjezd je v nedohlednu, tak mám i čas ... 

Danka

24 komentářů:

  1. Super. Kabelka krásná. A já teda smekám před každým,kdo umí takhle krásně šít. Já na to mám ruce levé a trpělivost a pečlivost spolu nejdou ruka v ruce. :-)
    Ať je Bertíkovi brzy lépe.
    Danča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dančo. Šití mě doprovází celý život, tak takové rovné věci už pro mě nejsou problém ;-) Krásný den D.

      Vymazat
  2. Tedy Daní, ta je dokonalá.Myslím, že by nás tu byl zástup, kdo ji potřebuje ;-).Jsi šikula.
    Bertíkovi odháním teplotu na dálku.
    Ať jste brzy fit a můžete vyrazit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, teplota už je fuč, ufuf. Krásný den D.

      Vymazat
  3. Ty jsi ale holka šikovná - nevím zda bych si na to troufla i když šít umím.Možná neumím vypracovat ty detaily .Inu chtělo by to zkusit. Moc ti fandím .Ať je Bertíkovi co nejřív dobře-tyhle letní teploty jak rychle přijdou -většinou nemaj dlouhý trvání, ať je tomu i u Vás....Klidný den přeji.Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to je rovný vak na čtvercovém základě. Detaily tam moc nejsou, jenom prošití poutka, to by jsi určitě zvládla, taky to jsou rovné čáry ;-) Bertík je bez teploty, snad je to za námi. Hezký den D.

      Vymazat
  4. Dani, je moc pekna, barva i provedeni, hlavne at jste fit a muzete vyrazit. A Bertik se ma urcite jako v mama hotelu,kdyz jsem videla ty snidane:-), takze se jiste brzy zotavi. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvělý název pro náš hotel. Už jsem ho tady mívala, ale u Bertíka mě to ještě nenapadlo ;-)) Bertík je už ok, naštěstí. Děkuji Marci, hezký večer D.

      Vymazat
  5. Danko, jsi vážně moc šikovná :) Přeji, ať kabelka slouží :)

    OdpovědětVymazat
  6. Dani kabelka je úžasná, dokonalá. Jsi šikulka.
    Držím palečky ať je Bertíkovi brzičko dobře.Z♥

    OdpovědětVymazat
  7. Danka,
    kabelka je krásna, veľmi sa mi páči a máte môj obdiv :-)
    Bertíkovi prajem skoré uzdravenie a tešenie sa na dovolenku.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Aďko, Bertík už je zdravý ;-) Krásný večer D.

      Vymazat
  8. Dani, je úžasná, a je oboustranná, nebo tam je podšívka? Kapsička s karabinkou je praktická, ta se bude hodit. Jsi šikovná.
    Přeji krásný večer a hezkou dovolenou. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, oboustranná není. Na rolování je stejná látka (v kuse) a uvnitř bavlněná lepící výztuha. Tu jsem měla poprvé, ani jsem nevěděla, že existuje. Děkujeme Dášo, hezký večer D.

      Vymazat
  9. Já zas nosím batůžek i ve městě (i k šatům ;-)) - přijde mi to pohodlnější mít váhu rovnoměrně rozloženou na zádech (holt tahám moc krámů :-D).
    Tvoje kabelka vypadá zcela profi - podle fotky bych rozhodně neřekla, že jde o domácí provedení.
    Přeju ať je Bertík brzo fit a užijete si dovolenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pohodlí baťůžku jsem už taky objevila, ale někdy mám náladu na kabelku. Děkujeme Stáňo, hezké dny D.

      Vymazat
  10. Je hezká, praktická, líbí. Přeji už jen zdraví a vzhůru do balení.
    Danko hezké dny měj. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani, pár hromádek oblečení už mám ;-) Krásné dny D.

      Vymazat
  11. Ta je! Já si nikdy netroufla ale asi to taky zkusím ☺ hezkou dovcu Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle opravdu nic není. Čtvercové dno, kolem dokola látky i na ohnutí a přišít poutko ;-) Hezké dny Ivet, D.

      Vymazat