pondělí 31. července 2017

... sama sobě ...

na sobotu 22.7. asi jen tak nezapomenu. Ten den jsem byla sama doma. Udělala jsem si holčičí den, dokonce jsem si i zacvičila a protože se mi nepodařila koprová omáčka, rozhodla jsem se, že si udělám mé oblíbené odbývací jídlo hamendeggs ...


... vychutnala jsem si ho! Jenže vejce, ze kterého jsem ho dělala bylo nakažené Salmonelou. To jsem samozřejmě netušila ;-). Kdybych bývala snědla koprovku, z uvařeného vejce bych se nenakazila! Salmonela se zničí při 70°C. Další vejce mi vypadlo z ruky na zem! a tak jsem sáhla na tohle třetí! A mělo se to stát. Nechtěla jsem jet do Alp, tedy za těch podmínek, za kterých tam jezdíme. Protože tento příspěvek píšu po návratu, vím, že nic na pobytu v Alpách se nezměnilo, jen je třeba si opravdu vybírat to, co si opravdu přejeme a nelhat sami sobě ...

Žádné komentáře:

Okomentovat