sobota 22. července 2017

... krátké zastavení v Luhačovicích ...

ne, že bych toho cestování měla málo, ale když se řekne Luhačovice jedu i po náročné cestě z Alp - hned ve středu ...


... zase jsem se jenom svezla, abych si vychutnala tu lázeňskou atmosféru ...


... vyfotila stokrát vyfocené ...





... a dala si výborné lázeňské kafe ;-). Tentokrát v Kavárně v Myslivně. Po minulé návštěvě, kdy se mi moc nelíbilo ve Smetanovém domě jsem chtěla zajít právě tady ...




... protože tohle venkovní posezení je prostě krásné ...



... bohužel "nezubící" fotka byla máznutá :-) ...






... přeji krásnou sobotu ...

Danka

30 komentářů:

  1. Danko, souhlasím s vámi. Myslivna je hezké místo,děvčata, která obsluhují jsou milá a nevtíravá. Fakt dobrý výběr. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, naprosto skvělá a milá obsluha je v Kavárně v Myslivně. Už jsme tam byli na jaře a je to pořád stejně super :-). Nehezký zážitek ze Smetan.domu mám díky paní, která tam obsluhuje, je nepříjemná a neochotná. Krásný víkend Iwko, D.

      Vymazat
  2. Ách,Luhačky.Doufám,že letos nám ten výlet konečně vyjde;).
    Pohodový letní víkend.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že jo. Aspoň na jeden den :-) Krásné dny Hani, D.

      Vymazat
  3. Dani, v Luhačovicích jsem nikdy nebyla, ale podle fotek je to kouzelné místo. Věřím, že se tam ráda vracíš.
    Krásný víkend přeji. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je moc Dášo. Třeba tam jednou zajedeš ;-) Krásný víkend, D.

      Vymazat
  4. Já to pořád říkám, že u nás máme tolik krásných míst :o).
    Užívej si Danko výletů a letních dnů.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme. Pořád se vracím na ta stejná místa a nové mi utíkají ... ale Luhačovice jsou Luhačovice :-) Děkuji Álo, krásné dny D.

      Vymazat
  5. Luhačovice jsou super..relax...Ila

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den paní Danuško, mohla bych se zeptat kde přesně Kavárnu v Myslivně najdu? je někde blízko kolonády?
    Moc děkuji. Krásný blog- pohlazení po dušičce:) Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Jani, na té fotce, kde jsem kavárnu zachytila (sedmá fotka) je z dálky vidět kolonáda, je to kousek. Když máte kolonádu za sebou, projdete kolem kapličky, pak lehce doleva nahoru a tam už to je :-)) Děkuji za pochvalu, mějte se krásně D.

      Vymazat
  7. Venkovní posezení v kavárně vypadá sympaticky - tak domácky... Co se mi nepovedlo pochopit, je trend dávat pití do sklenic se závitem na víčko z tlustého skla. Já tedy tyhle sklenice nemám v oblibě vůbec, ale chápu jejich účelnost s víčkem a brčkem někde kde se mohou zvrhnout nebo do nich může zabloudit vosa ap. Ale v kavárně a ještě k tomu bez víčka mi jejich smysl uniká. Navíc mám ráda hezké sklo (a porcelán) a tohle, které je mi přjde jak na zavařovačky mne moc neslovuje (vím, že to s tvým článkem až tolik nesouvisi, ale když jsem na stolku v kavárně tu tlustostěnnou sklenici s limonádou viděla, tak mi to nedalo ;-)).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Mě tyhle sklenice nevadí, ale jinak máš pravdu. Beru to jako změnu, která třeba pomine jako spousta jiných věci. Jsou bytelnější, asi by se jen tak nepřevrhla a víčko bych tam nechtěla, protože tam byly maliny a máta a my jsme je z ní lovili tou dlouhou lžící :-)) Hezký den D.

      Vymazat
  8. Luhačovice jsou krásné. Byla jsem tam jen jedinkrát, ale líbilo se mi tam moc.
    Hezký den, Dani!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou prostě nádherné :-) Jen tam jedu vždycky na skok, asi bych tam potřebovala být déle v kuse a užít si to pořádně lázeňsky :-) Krásný den Hani, D.

      Vymazat
  9. Ja uz za chvili budu znat Luhacovice jak sve boty:-), ale to je dobre:-). Krasne vyletite, kafujete, uzivate:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je jenom kousek Luhačovic :-) Jsou tam místa, na kterých jsem teď co mám blog nebyla. Chtělo by to tam být déle, nebo začít odjinud :-)) Krásný večer D.

      Vymazat
  10. Miluji to tam také, už dlouho jsem tam nebyla. Krásné fotky, dle fotek se to tam pořád zlepšuje :-) Krásné letní dny Danko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, pořád to tam upravují a starají se o to. Tobě taky krásné letní dny D.

      Vymazat
  11. 100x vyfocené. :-) Jak já to znám. A vždu si říkám, co s tím budu dělat, ale jsem schopná se ně stejně několikrát podívat i s odstupem. :-) Také má srdeční záležitost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještěže to má aspoň pokaždé jiné světlo, že? :-)))) Taky koukám pořád dokola. Krásnou neděli D.

      Vymazat
  12. Krásné fotky :) V Luhačovicích jsem byla pouze jednou na pár hodin, ale vím, že se tam určitě někdy vrátíme na delší dobu. Je tam nádherně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šárko. I prodloužený víkend může být fajn ;-) D.

      Vymazat
  13. Dani, Luhačky taky miluji a taky fotím vžycky to stejné, jinak to prostě nejde :-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejde, já vím :-)) příště vyfotím zase to samé :-))) D.

      Vymazat
  14. Danko,
    jé tam jsme letos také byli :-)
    Viz. příspěvek z června na mém blogu.
    A v kavárně Myslivna jsme si dali večer už jen chardoney ;-)
    Doufám, že se tam opět někdy podívám !
    A také, že už je zdravotně lépe ?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky dobrá volba :-) My zatím vždy jenom na kafíčko. Už je lépe, děkuji. Ilonko, hezké dny D.

      Vymazat