pátek 28. července 2017

... nepříjemnost ...

nevím kde, ale potkal mě nějaký bacil, nebo spíše bakterie a já s ní skoro celý tento týden bojuju ...


... živím se suchými rohlíky, černým čajem a podobnými dobrotami. Dnes už je mi o hodně lépe. Už jsem vzala do ruky foťák i počítač, lehce uklidila kuchyň a moc se těším až budu zase normálně fungovat. Bertík se má dobře u babičky a dědečka a ostatní taky pomáhají ...

... mějte se fajn ...

Danka

24 komentářů:

  1. Dani,tak ať je brzy lépe.Už zase má být to pravé léto,tak ať si ho pořádně můžeš užít.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Těšila jsem se i na tyhle chladnější dny, jak budeme venku ... ale hlavně, že už bude vše v normálu. Měj se krásně D.

      Vymazat
  2. Jeeee, Danko, to mě mrzí, ale určitě už budu dobře a veselo i s nějakými letními dobrotami.
    Pa a měj se fajn, Klarka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na letní dobroty se opravdu těším. Mám chuť na vše momentálně zakázané :-) Děkuji Klárko, měj se hezky D.

      Vymazat
  3. Někdy se to tak schruje, ale určitě bude brzy zase dobře Danko a budeš si všeho užívat.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že si léto ještě užiju, týden být mimo stačil naprosto :-) Děkuji Álo, měj se hezky D.

      Vymazat
  4. Tak ať je co nejdříve dobře.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ať už je ti jen dobře - odpočívej ♥♥ H.

    OdpovědětVymazat
  6. Ajaj, to vůbec není dneska veselé...
    Co to vidím za fotku? Kde jsou Tvoje kafíčka a zákusky?
    Přeji Ti brzké uzdravení, ať je brzy zase dobře!
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň, že se ta fotka podařila ;-) Snad ty další už budou s kafíčkem :-) Děkuji Henriet, hezké odpoledne D.

      Vymazat
  7. Tak to je nemilé, přeji brzké uzdravení, ať si můžeš dát své oblíbené kafíčko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Šárko, už aby to bylo ;-) Hezké odpoledne, D.

      Vymazat
  8. Dani, je to otrava marodit v lete, tak at uz je jen dobre. M.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je ještě otravnější varianta choroby, než můj kašel, při kterém zkouším vyplivnout plíce (jak pravil manžel). Tak ať jsi brzo fit. Já si na víkend naordinovala místo původně zvažovaného výšlapu asi jen povalování s knížkou a možná lehkou procházku
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to nevím Stáňo, kašel je taky prevít, hlavně ve vedru. Určitě se nepřepínej. Ať je brzy lépe. Děkuji D.

      Vymazat
  10. Dani, blíží se tropy, tak ti přeji, ať jsi brzy fit a můžeš zase na sluníčko a tyto přípravky už nemusíš baštit.
    Krásný víkend a snad bude lépe. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dáši, snad už lépe bude. Tobě taky krásný víkend D.

      Vymazat
  11. Dani, držím pěsti, ať jsi brzo v pořádku! K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Karli. Dnes už zkusím jít ven ;-) Hezkou sobotu D.

      Vymazat
  12. To je nepříjemné, ale jak tak koukám na datum, už si jistě fit. U nás to postihlo Baru přesně první den na dovolené, v bydlíku fakt super, čistila jsem WC asi půl hodiny. Včera Tomča spodem i horem a v nás to škvndlá jen co je pravda. Hodně zdravíčka, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad jste se tomu vyhli,byla jsem ráda že jsem doma

      Vymazat