středa 6. července 2016

... velká taška ...

začínám se pomalu chystat na řekněme dovolenou. Vloni se mi osvědčila vlastnoručně ušitá malá kabelka (kuk). Zvolila jsem velmi nepraktickou barvu na povalování v autě. Šila jsem jí tenkrát na poslední chvíli. To jsem letos nechtěla riskovat a povedlo se. Začala jsem taškou větších rozměrů, která se bude určitě taky hodit ...


... původně jsem si chtěla do tašky dát šňůrku s karabinkou na klíče, ale ušila jsem hodně dlouhé ucho, které jsem nestříhala a karabinku dala na ně ...


... ani mobil nepřišel zkrátka. Dostal svou vlastní kapsu ušitou z rubové strany stejné látky (nesmím si ale pořídit větší mobil, kapsička je hodně vypasovaná :-)) ...


... sehnala jsem i malou decentní cedulku HAND MADE ...


... když šiju, nevzpomenu si na focení, ale něco málo z procesu jsem zachytila ...



... návod jsem okoukala tady, odkaz tady. Taška je jednoduchá na ušití, asi nejdéle mi trvalo rozhodnout se, jak velkou ji chci mít :-) ...

4 komentáře: