neděle 24. července 2016

... svatba ...

dnešní příspěvek jsem chtěla věnovat tomu, že má číslo 399. Že chci říct jak mě blogování moc baví, že jsem ráda, že jsem s ním začala. Jak se každé ráno těším až zapnu počítač a přečtu si co je na mých oblíbených blozích nového, jak většinou večer, když už Bertík spí, píšu zase moje příspěvky, že mám radost z každého komentáře a že si zatím život bez blogu nedovedu a ani nechci představit a že se ze mě asi stává závislák :-) ...



... ale do cesty se mi připletla svatba. Vlastně dvě. Na jedné jsme se byli podívat a celý den mi z toho bylo hezky ...


... a na té druhé jsem nebyla, ta byla přesně před 51 lety a měli ji moji rodiče :-) ...

4 komentáře:

  1. Dnes tedy same gratulace: k cislu 399, at te to proste stale tak bavi a naplnuje:-), a rodicum k 51. vyroci svatby. To uz je pozehnane cislo. Je hezke, ze spolu lidi stravi desitky let bok po boku:-). Tak hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky to obdivuji, takových let :-) Někdy mám pocit, že dnes je ve vztazích vše postaveno na hlavu. Hezký den D.

      Vymazat
  2. NO DANKO, to je moc pěkné výročí. 51let! Tak to posílám velkou gratulaci tvým rodičům. Měj se hezky Ivana

    OdpovědětVymazat