pondělí 13. června 2016

... moje Sophora ...

musím se pochlubit, že se jí u nás zatím daří - třikrát klepu. Vyrostly nové lístky. Mám z toho obrovskou radost ...


... o nové Sophoře jsem psala tady. Před nedávnem jsem dostala otázku, jak se jí daří. Psala jsem, že je zatím zelená a když jsem na ni koukla z blízka, byla celá od pavučiny. Nějaký malý pilný pavouček se na ni vyřádil :-) Jemně jsem ji tenkrát osprchovala a začala jsem ji častěji kontrolovat, abych se zase nelekla co to na ni visí! A při této bližší kontrole jsem si všimla nových lístečků ...



                                                                    ... hezký den ...

4 komentáře:

  1. Uzasna a dost velika. Tak jen tak dal. Ja tu svoji stale nemam, ale bojim se, i eukalyptus nejak usycha:-(. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, snad jsem to teď nezakřikla ;-) Eukalyptu je mi líto,mě zase neroste ta levandule :-(...

    OdpovědětVymazat
  3. Je krásná. Kéž by se i ta má vydržela, když první to nějak nezvládla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ji pořád na okně a zalévám tak ob den trochou vody do květináče, taky pořád doufám, že to spolu zvládneme ;-) Ať se to povede i Tobě :-)

      Vymazat