úterý 23. ledna 2018

... z obchodu ...

ani jsem nedoufala, že se v Rakousku dostanu do obchodu DEPOT. Je ve vedlejším městě v nákupním centru a tam se stavujeme jenom cestou z výletů. K mé veliké a manželově malé radosti otevřeli teď v lednu pobočku i v městečku, do kterého jezdíváme na běžný nákup. Když jsem zahlédla ceduli s nápisem, věděla jsem, že tam musím zajít a že určitě neodejdu s prázdnou ;-) ...


... vybrala jsem těchto pár a jeden kousků a kdyby to jenom trochu šlo, vybrala bych jich určitě více :-) O tom jednom se zmíním příště ...


... z talířků mám dvojnásobnou radost - byly ve slevě, ale tahle sklenička (vázička) mě zklamala a zároveň rozesmála. Je v ní dírka, viz foto :-)). Nenapadlo mě skleničky zkontrolovat. Byla jsem z nich nadšená a už jsem je viděla s jedním náletovým stromečkem v kuchyni na okně :-) ...


... mějte hezký den ...

Danka

6 komentářů:

  1. Dani, hezkou radost jsi si udelala. Skoda lahvicky, ale vyuzijes treba na susesne vetvicky:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě uvidím co s tím provedu. Hezký večer Marci, D.

      Vymazat
  2. Tak konrtolovat skleničku, jestli nemá díru ve dně, to by mne taky nenapadlo. Já jsem starý skrblík, takže nástrahám různých obchodů s doplňky většinou odolávám. Ale občas taky propadnu pocitu, že něco "nutně potřebuju" (třeba mističku a tácek s modrým dekorem nebo světýlka). Důležité je, že ti věci udělaly radost a těším se, že je uvidím i na nějakých fotkách v budoucnu "v akci" ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi dobrá Stáni. Já odolat neumím. Vždycky si řeknu, že to je naposled a pak to takhle dopadne :-)

      Vymazat
  3. Danko, krásný rozmanitý nákup. Co je prosím v té malé krabičce s nápisem Quality? Ivana

    OdpovědětVymazat