čtvrtek 25. ledna 2018

... osázený květináč ...

z Rakouska jsem si přivezla i tenhle osázený květináč. Koupený v Lidlu ...


... zaujal mě nejen obal, ale taky směs rostlin v něm. Po týdnu doma zatím všechny hezky rostou, nebo kvetou - 3x klepu, aby teď žádná z nich nezačala usychat ...



... hezký večer ...

Danka

14 komentářů:

  1. Moc pěkný květináček :) Taky bych už ráda do bytu něco jarního :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zaujala hlavně ta thuje, zatím jedu v jehličí, až pak jsem si všimla ostatních květinek ;-)

      Vymazat
  2. Pěkné- zvláštní kompozice rostlinek.Ať ti dělají radost.Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ať se rostlinkám daří, vypadají pěkně a celé to působí velmi dekorativně.
    Jestli se můžu zeptat Danko, ten válec na okně jsi koupila nebo sis ho šila? Hodil by se mi totiž ke vchodovým dveřím, kde nám trochu táhne...
    Hezký večer
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Henriet. Válec jsem šila. Na míru :-) Vycpala jsem ho vnitřkem z polštáře. Hezký večer D.

      Vymazat
  4. Jé - ten je fakt pěkný. Tak ať ti hezky roste.

    OdpovědětVymazat
  5. Už máš doma trochu jaro.Osázený květináč vypadá moc hezky.
    Hezký den!
    Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaro jsem ještě ani neplánovala, ale květináč se mi moc líbil ;-)

      Vymazat
  6. Dani, hezky sis vybrala. A až narcisky rozkvetou...
    Krásný pátek. D.

    OdpovědětVymazat
  7. Dani, moc se mi to líbí. Držím pěsti, ať se kytičkám daří. Mně se ještě nikdy nepodařilo, aby podobný květináč přežil měsíc :-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nestraš Karli, zatím vypadá, že se udrží - 3x klepu :-)) D.

      Vymazat