úterý 2. ledna 2018

... poslední a první ...

poslední den roku 2017 a první roku 2018 jsme prožili většinou jenom spolu s Bertíkem a doma. Velcí kluci měli své oslavy a tatínek odjel za svými staršími dětmi. My jsme koukali na pohádky a filmy, popíjeli (jenom já) kafíčko ...


... koukali na rachejtle, které byly vidět celé odpoledne, u večeře jsme si ťukli na ten nový rok ...


... Bertík šel spát ve svou obvyklou domu. O půlnoci ho vůbec nic neprobudilo, tak jsem úplně poprvé v životě byla na přivítání nového roku sama - byl to zvláštní pocit - že v ten okamžik si není s kým popřát, že není komu dát pusu, koho obejmout ...


... na Nový rok jsem se tradičně dívala na Novoroční koncert vídeňských filharmoniků. Hrají většinou některého ze Straussů, což je nádherná hudba, přesně k poslechu na Nový rok. Koncert je doplněn o baletní vystoupení, o přestávce procházkou Vídně. Vidět tento koncert na živo není pro běžného smrtelníka možné. Kdysi jsme se na to s manželem ve Vídni ptali dobově oblečeného informátora, kteří tam chodí po ulicích a ten měl z naší otázky záchvat smíchu. Je to devět let a tenkrát nám řekl, že je vyprodáno na pět let dopředu (cenu vstupenek jsem raději nezjišťovali ;-)). Na konci tohoto přenosu říkali, že se o vstupenky losovalo už v únoru. Míst tam je 2000 a zájemců 200000 a jiné řešení je nenapadlo. Vím, filharmonií je mnoho a všechny hrají nádherně, ale mě na tady té přitahuje ta tradice, na kterou si v Rakousku potrpí. Líbí se mi ta noblesa a musí to být nádherný zážitek. Vždy se zasním - vypravit se v krásných šatech na nádherný koncert, pak zajít s přáteli na oběd a ve Vídni ....... :-)) - je to sen ...


... zpět na zem ;-). Po obědě - byla čočka, pro tu hojnost :-) jsme se šli projít a popřát babičce a dědečkovi do nového roku. V celku jsme ty dva dny zvládli v klidu a v pohodě ...

... mějte krásný den ...

Danka

11 komentářů:

  1. Skvělá bilance.... ten koncert ve Vídni bych si taky dala :))...ale jak píšeš,zpátky na zem a zítra zase do práce. Konec domácí idylky. Přeji poklidné a alespoň trochu zasněžené lednové dny. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň, že ho dávají v televizi a můžeme snít ;-) Ať to je v práci v poklidu. D.

      Vymazat
  2. Vypadá to, že jste se měli s Bertíkem dobře, byť se možná vkradl maličko smutek. Ale užili jste si to a užívejte si jede druhého po celý rok. Hodně zdravíčka i štěstíčka v tom novém roce přeji, Danko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře jsme se měli, to my spolu umíme ;-) Hezké dny Šárko, D.

      Vymazat
  3. Je vidět, že jste měli dva pěkné dny. Ten půlnoční trochu smutný pocit určitě brzy zmizel,protože přeci jenom jsi sama nebyla.
    Přeji hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, sama jsme opravdu nebyla. Krásné dny Hani, D.

      Vymazat
  4. Měla jsi lepší rozjezd do nového roku než já. Já ho zahájila ukrutným bolehlavem (na Silvestra jsem vypila necelé 3 deci lambruska, takže kocovina to fakt nebyla), takže jsem se na většinu dne uklidila do postele...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ukrutnou bolest hlavy mám od včerejšího večera a trvá stále - nevím jestli to bylo tím měsícem? Je to ale děsné. Hezký večer Stáni, D.

      Vymazat
  5. Pohodové dny byly a budou, tak to má být......
    Mějte se hezky vy dva :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a ten hrnek, ten teda je božíííí

      Vymazat
    2. Budou, budou :-)) Hrnek s vánoci zatím neschovám, káva z něj chutná výtečně ;-)

      Vymazat