sobota 20. ledna 2018

... odjezd ...

první foto je opět z krytu kanálu na známá panoramata ...


... druhé pohled do údolí ...


... a pak už jsme sbalili věci, rozloučili se a vyrazili směr domů. To jsem si myslela. K mému velikému překvapení jsme zašli na oběd. Tohle neděláváme. Na kafíčko to jo, ale oběd! To je jiné kafe a jiné ceny! ...


... zašli jsme do Mochoritsch u hradu Griffen ...


... a co vám budu povídat. Jídlo bylo výborné. Vývar s nudlemi jsem ani nestihla vyfotit. Jen tuhle prázdnou misku - později jsem zjistila, že nádobí, ve kterém se servíruje je možno zakoupit v obchůdku s místními dobrotami ...


... kromě vývaru jsem já ochutnala klasiku, vepřo-knedlo-zelo. Asi proto, že tohle jídlo nepatří mezi nejzdravější, byla k této porci ještě miska se zeleninovým salátem ...



... manžel si dal hovězí maso se salátem ...


... s Bertíkem jsme se samozřejmě rozdělili ;-). A protože sny se plní a Bertík si moc přál zmrzlinu a ta se tam jako dezert podávala dostal protekční velkou jahodovou ...


... protekční byla, ostatní hosté dostávali menší porce na placatém oplatku. Nás obsluhovala skoro krajanka, mladá paní ze Slovenska a asi proto, že se s námi bavila, byla asi odvolaná z placu, protože ji pořád chodila kontrolovat nějaká kolegyně a už jsem ji pak nezahlédli. Což mě mrzí, byla velmi milá a hlavně ráda, že mluví svým rodným jazykem a ještě ji někdo rozumí. I když jsem celou porci nesnědla, zákusku jsem neodolala. Byl bez kafíčka, protože to jsme měli dvě hodiny předtím a dvě kávy tak rychle po sobě bych nezvládla ...


... bylo to moc krásné a příjemné překvapení na závěr našeho výletu ...

8 komentářů:

  1. Hezká tečka za hezkým výletem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máte super zážitky, budete mít na co vzpomínat.
    Je vidět, že jste si to parádně užili;))) Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Dani, nádhera, prostě Rakousko! Moc se mi líbí ta fotka polévkové mísy ;-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem ji nestihla vyfotit :-)) Mísa byla moc hezká. Kdybych neměla doma tolik misek, asi bych manžela ukecávala, abych si ji mohla koupit. Měli různé velikosti D.

      Vymazat
  4. Rakousko mám v mém seznamu zemí, které chci poznat. krásné fotky a krásné jídlo :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, určitě se tam zajeď podívat. Já trochu znám jenom Korutany, ale co tak sleduju blogy, je to tam všude hodně podobné. Hezký večer D.

      Vymazat