pátek 12. ledna 2018

... písmenka ...

o mini dárečcích, které jsme s Bertíkem dostali před vánoci od našich kamarádů z miminkovského cvičení jsem ještě napsat nestihla (jojo, je to pět let co se známe). Jedny balíčky (foto nemám) byly označeny našimi písmenky. Když jsem je uviděla, hned jsem věděla, že je nalepím na dveře našich pokojů ...


... foto dveří není podle mých představ - bíločerná a venkovní šero je pro mne nefotografovatelná kombinace! A začít používat jiné než automatické focení? To jsem ještě nezačala ...



... zpátky k dárečkům. Aniž by se holky domluvily, od obou jsme dostali washi pásky - těch není nikdy dost :-) ...


... Bertík tu washi pásku "cesty" už vypotřeboval úplně celou. Od nás všichni dostali andílky - ty vyfocené nemám ...


... a než jsem stihla dopsat tento příspěvek, zazvonila paní pošťačka. A o tom, co mi přinesla napíšu zítra ;-) ...

... mějte hezký den ...

Danka 

4 komentáře:

  1. Danko a těším se taky na Bertíkův pokojíček, jak jsi hnám slibovala.Hanka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na něj taky těším, stále se realizuje ;-) Hezký večer Hani, D.

      Vymazat