pátek 24. listopadu 2017

... kvete ...

týden mi dělal společnost kvetoucí hyacint. I když je nádherný, vůně je opravdu intenzivní (dva večery musel jít z obýváku). Říkala jsem si, že to mám za sebou a ony vykvetly další 😄 ...



... třetí pořád nic. Vypadá, že květ je uvnitř suchý. Ono to ale vlastně vůbec nevadí, protože ty dva se snaží i za ten třetí :-) ...


... hezký pátek ...

Danka

14 komentářů:

  1. Já jsem kvůli té intenzivní vůni je přestala kupovat, prostě nám to ani jednomu s mužem nesedělo. A přitom jsou tak nádherné.
    Danko, měj pěkný víkend.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase neodolala, i když jsem moc dobře věděla, že zase bude hodně vonět :-)) Hezký víkend Álo, D.

      Vymazat
  2. Hezký pátek i tobě. Už ho mám doma taky😊maličký, zatím.

    OdpovědětVymazat
  3. Danko, moje už skončily na balkoně nedalo se to!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už je mám zpátky. Nejhorší to bylo večer u televize :-)) D.

      Vymazat
  4. Hyacinty mám moc ráda, když rozkvetou, jsou vážně nádherné. Často se prodávají v květinářství ve vánočním čase a spoustu lidí si jimi zdobí třeba vánoční tabuli.. Přiznám se, že já mám hyacinty spojené výhradně s jarním obdobím a k Vánocům se mi tak nějak "nehodí". Ale každý to má prostě jinak. :-) Na kráse jim to rozhodně neubírá.. :-)
    Co je fakt, že jejich výrazná vůně mi také vadí, a stejně tak třeba vůně šeříku, který se na jaře trhám do vázy a pak ho musím přemístit na chodbu... :-) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem je neznala. Líbily se mi na blozích a hodně na Pinterestu. Byla jsem ráda, že se dají koupit i u nás. Mám je spojené s vánoci, s jarem vůbec :-)) Krásný den Luci, D.

      Vymazat
  5. Je krásný, díky bílé barvě čistý a něžný :) Měj se krásně, Danko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinou barvu jsem ani nechtěla. Ještěže je na obalech fotka, jaká bude ;-) Hezký den Šárko, D.

      Vymazat
  6. hezky ti hyacinty vykvetly. Já si jeden chtěla koupit do práce, než si dám na stůl nějakou zimní výzdobu, ale už na to asi ani nedojde. Domů jsem ho kupovat přestala právě kvůli té intenzivní vůni - manželovi vadí.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba to ještě zvládneš, zatím všude jsou k dostání. Hezký den Stáni, D.

      Vymazat