sobota 11. listopadu 2017

... nebráním se ...

nebráním se vánočním věcem, které se u nás doma pomalu objevují. Myslím ty nové. Ty starší ještě čekají v krabicích. Novinkou tento týden je MŮJ adventní kalendář. Zdůrazňuji "můj", protože Bertík už ho samozřejmě dělil. Ano, bude mít svůj a stejně se s ním podělím 😉, ale taky ho musím trochu pozlobit - výchovně, že to není automaticky ...


... původně pro mě nebyl. Kalendář manžel koupil známému, který ho o přivezení z Rakouska poprosil (přivezl dva, každý s jiným obrázkem). Smůla byla, že jsem je v autě zahlédla 😉...


... ani mi tak nešlo o bonbony, které tam jsou. O ty bych se nejraději podělila s nějakým nepřítelem ať taky tloustne (pst, jinak mi bude zabaven 😃), ale uchvátil mě obrázek a představa mít doma kousek vánoční Vídně - ta atmosféra je cítit i z obrázku. Před osmi lety jsme tam byli a přesně v této ulici jsme se procházeli. I když to není tak dávno, fotky moc nevyšly. Měla jsem obyčejný foťáček, který světýlka a tmu nezvládal. Ale i tak na to moc ráda vzpomínám - čtyři dny ve vánoční Vídni, to už nikdy nebude ...


... adventní kalendář jsem neměla tak třicet let. Párkrát jsem měla ten klasický okýnkový a dostala jsem ho vždycky až na Mikuláše. V té době jsem vůbec o adventu neměla ani ponětí. Nechápala jsem, proč tam jsou čísla od "1". Kluci už je mívali vždycky prvního! ...

... vyfotit něco tento týden byl docela problém. Dnes zatím svítí sluníčko, tak snad stihnu, než se zase schová, vyfotit vše, co jsem měla v plánu ...

... přeji hezkou sobotu ...

Danka 

14 komentářů:

  1. Je moc pekny, nedivim se, ze jsi ho chtela:-). A nikdy nerikej nikdy, VIden neni zase tak daleko:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já se bráním, ale stejně neúspěšně:))))
    Je krásný a do adventní Vídně se klidně jukni ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Je fakt hezký (a já bych brala i ty bonbóny, i když bych neměla ;-) - před svátky je třeba spíš něco shodit ;-)). Já se chystám opatřit si adventní kalendář čajový (z toho nebudou zbytečné kalorie, nýbrž přebaly do sbírky :-))
    A pokud jde o focení, tak jsi mi připomněla, že jsem chtěla vyfotit růži, co jsem dostala od manžela - v týdnu chodím domů už za tmy, tak na to nebylo světlo (teď je to teda zase moc - svítí mi přímo na stolek, kde tu růži mám)
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, že by bonbóny sním :-)) Čajový kalendář je taky prima nápad a hlavně, že se rozšíří sbírka, tomu rozumím ;-) Hezký večer D.

      Vymazat
  4. Dani, je fakt nádherný, nedivím se, že sis ho zabavila pro sebe. :o) A první bonbonek už ochutnáš za pár dní, nějak ten čas letí. :O)
    Přeji krásnou sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
  5. Dani, vánoční Vídeň mám taky moc ráda. Vloni jsme vynechali, ale doufám, že letos se nám to podaří napravit, i když teď mé pracovní vytížení nedovoluje žádné plány :-( Obrázek na kalendáři se mi taky moc líbí :-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vloni jsme tam moc chtěla, ale nevyšlo to. Letos to ani neplánuji... Měj se krásně D.

      Vymazat
  6. Neopakovatelné kouzlo a těšení se 😊. Je krásný. Jana

    OdpovědětVymazat