čtvrtek 2. listopadu 2017

... malý plavec ...

jsem nadšená, že ho to baví a že dnešní metody učení plavání jsou hravé. Za mě to tak nebylo. Bába v kurzu řvala a řvala. Sice se na vodu položím, ale když už jsem ve vodě (což je hodně málo), tak plavu jenom tam, kde dosáhnu na dno ...


... Bertík chodí do plaveckého kurzu se školkou (fotky jsou stažené ze stránek plavecké školy). Zatím jsme se nebyli podívat jak to dětem jde, ale ono stačí kouknout na fotky :-). Plavecké brýle jsme museli koupit, bez nich to prý nepůjde - říkal Bertík ...





...Bertík je vedle růžové čepice vlevo - vzadu ...
... i když voda není moje nejoblíbenější disciplína se všemi kluky jsem chodila na plavání kojenců a batolat. S velkými kluky déle než s Bertíkem. S tím jsme skončili, když měl dva roky. Změnili se podmínky a už jsme tenkrát vhodný kurz nenašli. Jsme ráda, že všichni tři kluci a taky Bertíkův tatínek to mají s vodou úplně jinak. Plavou si a řádí ve vodě, dokud se jim chce, i když není zrovna vedro. Foto dole je z 15.10.2017. Venku sice bylo kolem 20°C, ale teplotu vody raději znát nechci 😃 ...


... hezký den ...

Danka

10 komentářů:

  1. Laska k plavani je urcite fajn. Ja radila a travila cele dny u vody jako dite, protoze jsem to mela u nosu, milovala jsem to! Ted to nevyhledavam. Naprosta zmena. Nase deti to plavani pro batolata nemely rady, takze se to teprve budou muset naucit. Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám s vodou pořád stejné. Když už mě donutili v ní být, tak jsem se buď přitopila, nebo v lepším případě mi byla zima. S vodou to já mám srovnané, mé okolí, co se týká mě bohužel ne :-)) Hezký den D.

      Vymazat
  2. Naučit se plavat a nebát se vody je docela dost důležité. Ale někdo je od přírody přímo vodník.
    A Ty máš ještě k tomu doma i otužilce.Ta poslední fotka mne dostala :-)
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to důležité, proto jsem ráda, že to kluci zvládli i přes moji neoblíbenost. Já sedím u vody a "štrikuju", mám na sobě mikinu, bundu a tak a oni si tam rochní ve vodě. V podstatě takhle to vypadá každý večer i v Alpách :-)) za každého počasí ... Hezký den Hani, D.

      Vymazat
  3. Taky nemám na školní plavání příjemné vzpomínky a vztah k vodě mám asi jako ty, Danko :) Je to moc dobře, že si to Bertík užívá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi další v mém životě, kdo je na tom s vodou jako já :-)) Hezké dny Šárko, D.

      Vymazat
  4. Danko, vycházím z toho "hlavně nepanikařit". No 2 x jsem se topila v 7 letech. Neplavu rychle, ale s velkou výdrží. Nejsem na olympiádě, nejde o medaile. Lehnout na vodu a nechat se unášet vlnkami to je bašta. Kdysi jsem si u toho trošku zdřímla a málem jsem se dostala z vod Gruzie směr Turecko. Je dobře, že Bertík nemá z vody strach, to je frajer. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) to si nedovedu představit, že bych si zdřímla :-) Manžel to tak taky má, prý si klidně odpočine, když už nemůže ... hezké dny Iwko, D.

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Jsem na tom úplně stejně jako ty. Taky nechápu. Hezkou neděli Dášo, D.

      Vymazat