středa 22. listopadu 2017

... jehličí ...

dostala jsem ze zahrady tři větve jehličí. Nazdobila jsem jimi venkovní truhlíky ...


... přidala jsem i světýlka, ale ještě nesvítíme, zatím to venku nepotřebuju. Jenom proběhla zkouška ;-) ...




... odpadlé větvičky jsem naházela se šiškami a světýlky do závěsného svícnu, který momentálně není zavěšen, ale postaven na skříňce ;-) ...



... blíží se to blíží a já se moc těším ;-) ...

... přeji hezký den ...

Danka

18 komentářů:

  1. To je jehličí a světýlka jsou prostě kouzelná kombinace. Hezký den
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou ty přírodní materiály, jak jsi dnes psala - jdu se znova kouknout ;-) Hezký den D.

      Vymazat
  2. Vidím, že stále přizdobuješ a přibližuješ čas adventu. Fajn!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomalinku a příležitostně ;-) Hezký den Hani, D.

      Vymazat
  3. Nejhezčí dekorace. A líbí se mi ty světýlka venku, takové roztomilé kuličky. A už musím konečně na poštu, stále na tebe myslím, Dani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti ;-) A dokonce ty světýlka svítí žlutě ;-) Marti, já už tu pohlednici asi mám, objednávala jsem si u Bella Rose a přišla ta, co jsi mi popisovala. Třeba se bude hodit někomu jinému, hezké dny D.

      Vymazat
  4. Danko, truhlíky jsou super a až budou v adventním čase svítit, bude to nádhera! :-)
    Já už jsem taky zásobená chvojím, dokonce jsem už umotala věnec pro mamku, ještě se musím vrhnout na věneček pro babičky a všechny je nazdobit... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude, už se na to těším. Kousek poodhrnu žaluzie a budu je pozorovat z tepla domova ;-) Hezké motání Luci, D.

      Vymazat
  5. Krásná výzdoba Danuško, moc hezké :) Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Truhlíky vypadají moc dobře a ten svícen s větvičkami a šiškami, ten je naprosto super.
    hezký večer

    OdpovědětVymazat
  7. Danko, ty jsi pilná. Máš to moc hezké :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ivanko, mi to tak vůbec nepřipadá, že jsem pilná ;-) D.

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Nějak mi to jehličí opadává. Děkuji Šárko, D.

      Vymazat