sobota 6. února 2016

... kalendář ...

... konečně jsem doma doladila nástěnný kalendář. Po loňské zkušenosti s vlastnoručně udělaným jsem ani jiný nesháněla. Jenom jsem si myslela, že mi bude stačit rozměr A4, ale ten byl na zdi trochu ztracený. Naštěstí jsem měla udělané jenom 3 měsíce, tak nebyl problém ho "předělat" do formátu A3 ...


... připevnila jsem ho na věšák, protože jiné uchycení mě nenapadlo a tohle je praktické ...


... jediné, co mi vloni chybělo, byl měsíční přehled a ten byl ke stažení tady ...




2 komentáře:

  1. To je dobře žes tam dala i tu poslední fotku - ten celkový pohled, lámala jsem si hlavu, kde u Tebe doma ten kalendář visí a až ta poslední fotka mi to prozradila.
    Byl to dobrý nápad s těma Tvýma stránkama, aspoň vím, co je u Tebe nového. Možná to taky zkusím .....Jako

    OdpovědětVymazat
  2. :-D no kdybych věděla, že to pro tebe bude taková zábava pátrat kde to je, poslední foto bych tam nedala :-D Ale založ si taky blog, můžeme se podporovat a fandit si. Pro mě to je on-line album, nemám prostor hrát si s fotkama a klasickým albumem a to jsem zkoušela i projekt live, ale je to opravdu časově náročné. Občas si s tím programem nevím rady, třeba by jsme to daly dohromady :-)

    OdpovědětVymazat