pondělí 29. února 2016

... dorty v akci ...

... myslela jsem, že se o dortech zmíním v příspěvku z oslavy - tady, ale mám takovou radost, že se mi povedly a chutnaly, že jsem udělala ještě malý příspěvek jenom o nich ...


... můj plán byl, jak už jsem psala, udělat poschoďový. Jenomže Bertík mi ukázal, že by na dortu chtěl mít ty "ťuftíky" a já jsem chtěla udělat "nahý dort". Což mi k sobě nepasovalo, takže proto dorty dva. Ono se to stejně peče najednou, více tady. Se zdobením mi pomohla náhoda. Hledala jsem inspiraci a tento nápad s čokoládovými čísly měla minulý týden na svém blogu Marcelka z Nordic Passion ...






... už teď se těším na nějaký další ...

2 komentáře:

  1. Dorty vypadaji uzasne, takze cisla vysla:-), vypadaji dokonale. A dekuji za zminku o mne:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) a zmínka je samozřejmostí. Děkuji za inspiraci.

      Vymazat